• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

سالن ورزشی آیت الله هاشمی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد به بهره برادری رسید

  • کد خبر : 28141
  • 04 آبان 1398 - 10:53
سالن ورزشی آیت الله هاشمی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد به بهره برادری رسید

در سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشور سالن ورزشی چندمنظوره آیت الله هاشمی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد به بهره‌برادری رسید. به گزارش عصر همدان؛صبح امروز شنبه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در گلزار شهدای شهر اسدآباد به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد. در سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون […]

در سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشور سالن ورزشی چندمنظوره آیت الله هاشمی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد به بهره‌برادری رسید.

به گزارش عصر همدان؛صبح امروز شنبه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در گلزار شهدای شهر اسدآباد به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

در سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون سیاسی امنیتی استاندارد همدان، دبیر هیات رئیسه و نماینده مجلس، رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان، فرماندار شهرستان اسدآباد و جمعی از مسئولان دانشگاهی حضور داشتند، پس از قرائت فاتحه و اهدای گلی بر مزار شهدای شهر اسدآباد از خوابگاه دانشکده فنی حرفه ای اسدآباد کرد.

همچنین سالن ورزشی چندمنظوره آیت الله هاشمی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد با حضور وزیر علوم به بهره‌برادری رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد در حاشیه این افتتاحیه به خبرنگار عصر همدان گفت: سالن ورزشی چند منظوره آیت الله هاشمی در دو هزار و ۶۶۰ مترمربع زیربنا ساخته شده است که دارای هزار و ۷۰۰ مترمربع سالن اصلی و ۹۰۰ متر مربع ساختمان جانبی در دو طبقه است.

محمد امرایی افزود : این سالن دارای فضای ورزشی زمین بسکتبال و بدمینتون به تعداد ۴ زمین، والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدنسازی هر کدام یک زمین است که سالن ها نیز دارای دو رختکن و سرویس بهداشتی است.

وی یادآور شد: برای بهره برادری از این سالن ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28141
  • دیدگاه‌ها برای سالن ورزشی آیت الله هاشمی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد به بهره برادری رسید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.