• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

ساخت و تعمیر ۲۵ واحد سیل زده در اسدآباد/هرجا سپاه وبسیج کار کرد، نتیجه باکیفیت بود

  • کد خبر : 14402
  • 19 مرداد 1398 - 18:11
ساخت و تعمیر ۲۵ واحد سیل زده در اسدآباد/هرجا سپاه وبسیج کار کرد، نتیجه باکیفیت بود

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: ساخت و تعمیر ۲۵ واحد مسکونی سیل زده در سطح روستاهای و شهرهای آجین و اسداباد در قالب اردوهای جهادی انجام می شود. به گزارش عصر همدان؛ امیدعلی الیاسی ظهر امروز در ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی شهرستان اسدآباد وظیفه و رسالت خبرنگاران را در پرداخت به مطالبات مردم محروم […]

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: ساخت و تعمیر ۲۵ واحد مسکونی سیل زده در سطح روستاهای و شهرهای آجین و اسداباد در قالب اردوهای جهادی انجام می شود.

به گزارش عصر همدان؛ امیدعلی الیاسی ظهر امروز در ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی شهرستان اسدآباد وظیفه و رسالت خبرنگاران را در پرداخت به مطالبات مردم محروم مهم خواند و گفت: امروز رسانه ها علاوه بر پرداختن به چالش ها مشکلات و مطالبات، باید راهکار هم برای رفع آنها ارائه دهند.

خبرنگاران برای رفع چالش ها راهکار ارائه دهند
وی امیدبخشی در بین مردم را مهم دانست و گفت: خبرنگاران در کنار نظارت بر عملکرد مدیران و گوشزد کردن مشکلات به آنان باید از تبلیغات مأیوس کننده پرهیز کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه تاکنون ۱۴۷ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی به مناطق سیل زده کمک مردم جمع آوری شده است، گفت: این کمک ها از طریق پایگاهها و حوزه های مقاومت و مردم جمع آوری شده است.

وی از ساخت و تعمیر ۲۵ باب منزل مسکونی سیل زده در سطح شهر و روستاهای اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰ واحد احداثی و ۵ واحد تعمیراتی است.

بهره برادری ۷ پروژه تا هفته دولت به همت سپاه
الیاسی با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی با محوریت مساجد، گفت: رسانه ها میتوانند با فرهنگ سازی خوب ما را در جمع آوری کمک برای مردم سیل زده کمک کنند.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه باید تا هفته دولت ۷ پروژه عمرانی به همت بسیج سازندگی و البته کمک های دستگاههای اجرایی به بهره برادری برسد، اظهار کرد: سپاه و بسیج در اجرای پروژه های عمرانی با کیفیت و با زمان و هزینه کمتر خوب عمل کرده و در کمک به محرومان پیشگام بوده است.

مجید درویشی گفت: بنیاد مسکن در توزیع سیمان رایگان خوب عمل کرده و نباید حمل آن به روستاهای سیل زده با هزینه باشد چرا که شیرینی کار خود را از دست می دهد.

خبرنگار از مسئول مطالبه کند
وی اذعان داشت: ما و نظام هرچه داریم از حضور محرومین در پای صندوق های رأی ، دفاع مقدس و روزهای سخت است و نباید امروز که نیاز آنان به ما مسئولان به دلیل آسیب ناشی از سیل است، کوتاهی کنیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین مهمترین وظیفه خبرنگاران را مطالبه گری برای رساندن مردم و محرومین به حقوقشان دانست و گفت: اگر خبرنگاران از ما مطالبه نکنند و ما را از پشت میزهایمان برای پاسخگویی به میان مردم نیاروند، ما کمتر به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

وی بر ایجاد نشاط و امید در جامعه شهرستان تأکید کرد و گفت: نباید خبرنگاران اخبار منفی تولید کنند و باید بیشتر به مردم امید داد.

درویشی تأکید کرد: نباید آزمایش جوش و بتن ساختمانی برای مناطق سیل زده هزینه بر باشد.

۱۴۰۰ واحد سیل زده در اسدآباد

وی با بیان اینکه به میزان ۲۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان در حال انجام است، گفت: از جحمله این پروژه ها ساخت خانه عالم، ساختمان پزشکی قانونی، تکمیل گلزار شهدا، بهسازی روستاها و ایجاد سوله ورزشی برای محله محمودبیگی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه ۱۴۰۰ واحد مسکونی در سطح شهر و روستا دچار آسیب سیل شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۰۸ مورد تشکیل پرونده و به بانک جهت اخذ وام معرفی شده اند.

اسدآباد؛ تنها شهرستان در جذب سیمان رایگان
معصومی گفت: تعداد ۶۶۷ واحد مسکونی به صورت تعمیراتی است که از این تعداد ۱۰۲ واحد موفق به معرفی به بانک برای اخذ وام شدند.

وی با اشاره به توزیع گسترده سیمان در مناطق سیل زده، گفت: تنها شهرستانی هستیم که در جذب سیمان خوب عمل کردیم .

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14402
  • دیدگاه‌ها برای ساخت و تعمیر ۲۵ واحد سیل زده در اسدآباد/هرجا سپاه وبسیج کار کرد، نتیجه باکیفیت بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.