• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

زنگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد

  • کد خبر : 46433
  • 12 بهمن 1398 - 10:42
زنگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد

همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه ۱۲ بهمن سال ۵۷  زنگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار ملایر صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهید حیدری با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: امروز چهل و […]

همزمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه ۱۲ بهمن سال ۵۷  زنگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد.

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار ملایر صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهید حیدری با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: امروز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب را با هم جشن گرفته که کشور ما به برکت خون شهدا در قله اقتدار است.

قدرت الله ولدی با اشاره به سابقه تاریخی مبارزاتی مردم ملایر در تاریخ انقلاب تصریح کرد: دهه فجر تلنگری برای بیعت با ولایت و تجدید میثاق با شهیدان است.

وی به سخنانی از رهبری درباره دهه فجر اشاره کرد و افزود: جشن های دهه فجر بایستی گرامی داشته و مردمی برگزار شود و کلیه مدارس و ادارات و مساجد این پیروزی را به خوبی جشن بگیرند.

فرماندار ملایر به در پیش بودن روز ۲۲ بهمن و انتخابات در دوم اسفند ماه اشاره و تاکید کرد: حضور پر شور مردم در این دو رویداد پیش رو مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب است.

صبح امروز نیز همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، با حضور مسئولین شهرستان گلزار شهدای عاشورای ملایر گلباران شد.

 

 

 

زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در سطح شهر اسدآباد هم نواخته شد

همزمان با سالروز ورود امام خمینی ره به میهن اسلامی، زنگ انقلاب به صورت نمادین در مجتمع خلیج فارس شهر اسدآباد به صدا درآمد.

در این مراسم انقلابی که با شور و سرود انقلابی دانش آموزان همراه بود، امام جمعه اسدآباد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت ۴۱ سال از این انقلاب، گفت: برای رسیدن به این انقلاب و پایداری آن خون هزاران شهید تقدیم شده که خون شهید سلیمانی آن را رنگین تر کرده است.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز اسلحه دانش آموزان علم آموزی و حجاب است که باید در عمل به آن بیشتر تلاش کنند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکسی از شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز برپا شده بود.

انتهای پیام/ن وگ

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46433
  • دیدگاه‌ها برای زنگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.