• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

رونمایی از درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش استان

  • کد خبر : 61711
  • 04 اردیبهشت 1399 - 12:07
رونمایی از درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش استان

همزمان با آغاز توزیع درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی استان همدان از این درسنامه ها در محل استودیو الفبا با حضور مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان رونمایی شد. به گزارش عصر همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در حاشیه رونمایی از سامانه درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی گفت: […]

همزمان با آغاز توزیع درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی استان همدان از این درسنامه ها در محل استودیو الفبا با حضور مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان رونمایی شد.

به گزارش عصر همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در حاشیه رونمایی از سامانه درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی گفت: بسته های آموزشی حوزه ابتدایی استان در راستای توسعه آموزش های غیر حضوری و به منظور بهره مندی تمامی دانش آموزان از این آموزش ها، در قالب درسنامه جهت استفاده دانش آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.

پورداود با بیان این که درسنامه های آموزشی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، برای دانش آموزان ارسال می شود، افزود: همچنین سی دی های آموزشی حاوی برنامه های آموزشی پخش شده از شبکه آموزش سیما و محتواهای تولید شده توسط همکاران استان برای دانش آموزان ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی پخش برنامه های آموزشی تولید شده توسط آموزگاران استان از رادیو همدان نیز آغار خواهد شد و دانش آموزان عزیز می توانند آموزش ها را از این طریق دنبال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61711
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از درسنامه های آموزشی دوره ابتدایی در آموزش و پرورش استان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.