• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

رونمایی از بازی بین المللی سفیر عشق در دهه دوم محرم

  • کد خبر : 17942
  • 12 شهریور 1398 - 8:30
رونمایی از بازی بین المللی سفیر عشق در دهه دوم محرم

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج (متنا) با بیان اینکه در این مرکز یک بخش تولیدات خاص، ویژه و فراملی داریم گفت: بازی بین المللی سفیر عشق که نمونه ای از این فعالیت فراملی است در دهه دوم محرم با حضور مسئولین درجه یک کشوری رو نمایی می شود […]

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج (متنا) با بیان اینکه در این مرکز یک بخش تولیدات خاص، ویژه و فراملی داریم گفت: بازی بین المللی سفیر عشق که نمونه ای از این فعالیت فراملی است در دهه دوم محرم با حضور مسئولین درجه یک کشوری رو نمایی می شود و شرکت های تولید کننده و ناشرین اروپایی رسما برای انتشار این بازی در اروپا اعلام امادگی کردند.

 

مهدی جعفری جوزانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه هدف شکل گیری مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی ایجاد نهضت تولید محتوای تخصصی بومی است اظهار داشت: هدف این است که بصورت تخصصی در سراسر کشور و در قالب های بومی تولیدات استانی داشته باشیم، یعنی در یک استان انیمیشن مختص و با لهجه و گویش آن استان را تولید کنیم.

وی افزود: به موضوعات و مسائلی که استان ها با آن درگیر هستند و مسئله اساسی آن ها است الویت می دهیم و در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه هایی که مردم مطالباتی دارند ورود می کنیم.

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان بسیج با بیان اینکه مردم یک استان به معضل بیکاری و اعتیاد و … در استان خود نسبت به مسایل کلان کشور، توجه و اقبال بیشتری دارند خاطر نشان کرد: مردم محتوای بومی را به مراتب بیشتر می پذیرند و برایشان جذابیت دارد. موضوعات باید در قالب هایی که به ذائقه مردم نزدیک است پرداخته شود.

جعفری جوزانی با بیان اینکه ریشه شکل گیری مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در مرکز هنر های رقومی بسیج است گفت: مرکز هنر های رقومی بسیج سال ۹۲ تاسیس شد و در ۲۹ مرکز طی ۵ سال به فعالیت خود ادامه داد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۶ تصمیم گرفتیم با توجه بیانات رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی این مرکز را که فعالیت خود را در حوزه تلویزیون، سینما و عرصه فرهنگی بود تغییر دهیم و در فضای مجازی فعالیت کند اما به خاطر برخی مخالفت ها، این انتقال انجام نشد و ما مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی را راه اندازی کردیم.

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ماهیت فعالیت رقومی با متنا متفاوت است خاطر نشان کرد: هر آنچه که به عنوان تولید محتوا می توان یاد کرد و قالب آن، قالب فضای مجازی است، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی ورود می کند.

جعفری جوزانی عنوان کرد: میدان فعالیت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خیلی گسترده است و تولیدات تصویری، انیمشن، موشن گرافیک تا بازی های رایانه ای و دیجیتال و نرم افزار های سرگرمی را دربرمی گیرد.

وی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی را مرکز تازه تاسیس اما ریشه دار دانست و تاکید کرد: ما الان ۳۲ مرکز داریم که در حال فعالیت هستند و بزرگترین کاری که در یک سال گذشته انجام شد برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای کشور بود که در منطقه غرب آسیا بی نظیر بود.

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از تولید کننده های محتوای دیجیتال در قالب تیم های بازی، انیمشن و اپلیکشن در تهران حضور پیدا کردند اظهار داشت: این افراد در یک رقابت ۴۸ ساعته متناسب با سیاست های اعلام شده در حوزه های افول امریکا، مقاومت و اقتصاد مقاومتی موفق شدند محصولاتی را تولید کنند و این رویداد امسال هم با جمعیت بسیاری برگزار خواهد شد.

جعفری جوزانی تولیدات بومی و رقابت رویدادی یا استارتاپی را برای رشد و شناسایی ظرفیت ها دانست و خاطر نشان کرد: ما در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی یک بخش تولیدات خاص، ویژه و فرا ملی داریم که بازی بین المللی سفیر عشق نمونه ای از این تولیدات است.

وی افزود: برای اولین بار بازی بین المللی سفیر عشق با موضوع کربلا و حادثه ای که برای حضرت مسلم اتفاق می افتد را تولید کردیم و این بازی بیشتر از انتظار ما رشد می کند.

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه بازی بین المللی سفیر عشق به لحاظ کیفی بزرگترین پروژه تاریخ اسلام در حوزه بازی است تصریریح کرد: ما در تاریخ جهان اسلام بازی رایانه ای با این حجم و وسعت نداشتیم و به لحاظ کیفی سطح بازی در حدی است که شرکت های تولید کننده و ناشرین اروپایی رسما برای انتشار این بازی در اروپا اعلام امادگی کردند.

جعفری جوزانی در پایان گفت: بازی سفیر عشق در دهه دوم محرم با حضور مسئولین درجه یک کشوری رو نمایی خواهد شد و در پیاده روی اربعین نسخه داخلی آن توزیع و در دی ماه همزمان با انتشار جهانی بازی ، نسخه انگلیسی و عربی آن هم منتشر می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17942
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از بازی بین المللی سفیر عشق در دهه دوم محرم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.