• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

روزگار کرونایی و ایستادگی کارگران بسیجی در خط تولید/تولید سالانه ۵۰ میلیون اقلام بهداشتی برای خدمت به مردم در تویسرکان

  • کد خبر : 63132
  • 11 اردیبهشت 1399 - 16:09
روزگار کرونایی و ایستادگی کارگران بسیجی در خط تولید/تولید سالانه ۵۰ میلیون اقلام بهداشتی برای خدمت به مردم در تویسرکان

ایستادگی کارگران بسیجی و فعالیت مجاهدانه آنان همپای مدافعان سلامت در قالب کمک های مؤمنانه، رزمایشی از مهر و همدلی برای نابودی کرونا شکل داده است، آنان این روزها حتی سه شیفته به تولید انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده و نیز تجهیزات پزشکی و حفاظت فردی یک بار مصرف روی آورده اند. به گزارش […]

ایستادگی کارگران بسیجی و فعالیت مجاهدانه آنان همپای مدافعان سلامت در قالب کمک های مؤمنانه، رزمایشی از مهر و همدلی برای نابودی کرونا شکل داده است، آنان این روزها حتی سه شیفته به تولید انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده و نیز تجهیزات پزشکی و حفاظت فردی یک بار مصرف روی آورده اند.

به گزارش عصرهمدان؛ یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر است، می گویند کار جوهره مرد است حال تفاوتی ندارد چه کاری باشد و این کارگران هستند که حتی با سختی های بسیار و حداقل حقوق و گاهی نبود بیمه معیشت این روزهای خود را سپری می کنند، اما همیشه چشمان امیدشان به رزق و روزی الهی که به آنان عطا میکند دوخته شده و لقمه نان حلالی که به دست می آورند.

روزگار کرونایی و ایستادگی کارگران بسیجی در خط تولید

روزگار کرونایی سخت می گذرد اما در این بین نباید از فعالیت مجاهدانه اقشار مختلف بسیج غافل ماند و بسیج کارگران نه تنها نقش مهمی در بیان مشکلات آنان ایفا می کند، بلکه به عنوان محوری استوار برای وحدت آفرینی

در بین یک گروه و اتصال آن به دیگر اقشار بسیج برنامه های خود را برای توسعه کشور پیش می برد.

کارگران بسیجی در روزگار کرونایی در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی در قالب شیفت ایثار به میدان عمل آمدند و یا علی گویان آستین های غیرت خود را برای تولید انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده ها و نیز تجهیزات حفاظت فردی یک بارمصرف همچون دستکش و ماسک بالا زدند.

در شهرستان ۱۰۳ هزار نفری تویسرکان پنج پایگاه بسیج کارگری فعال است و به گفته مهدی شمس اللهی مسئول این قشر از بسیج در این شهرستان، قرار است یک پایگاه بسیج کارگری دیگری به زودی راه اندازی شود.

کارگران بسیجی در این شهرستان در واحدهای تولیدی متعددی حتی گاهی ۲۴ ساعته برای ضربه فنی کردن کرونا هم قسم شده اند.

اهداء ۵ تن وایتکس، ۲ تن الکل و ۳۰ میلیون تومان به اقشار آسیب پذیر

از جمله این واحدهای تولیدی می توان به شرکت تولیدی مواد شوینده پاک سرکان در تولید مایع سفید کننده اشاره کرد که از ابتدای شیوع کرونا بیش از پنج تن وایتکس و دو تن الکل به صورت رایگان بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کرده است.

این شرکت حتی ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی به منظور تهیه بسته های حمایتی ـ معیشتی برای اجرای طرح کمک مومنانه به آسیب دیدگان از کرونا اهدا کرده است و تمام این فعالیت ها با کمک کارگران کارخانه محقق شده است.

تغییر خط تولید کاور پتو به خط تولید ماسک و گان

شرکت تولیدی کاور پتوی تیدا پوشش هم در ابتدای شیوع کرونا در تویسرکان خط تولید خود را تغییر داد و با تولید بیش از ۷۰ هزار ماسک و توزیع رایگان آن بین مردم و دستگاه های مختلف اداری اقدام در خور توجهی در مبارزه با شیوع کرونا انجام داد.

تولید سالانه ۵۰ میلیون پد الکل و یک میلیون دستکش یک بار مصرف در الوند شیمی

و اما شرکت تجهیزات پزشکی الوند شیمی نیز با توان تولید ۱۶ نوع محصول در حوزه تجهیزات پزشکی حرف های بسیار برای گفتن دارد که از جمله آن می توان به تولید سالانه ۵۰ تن میلیون پد الکلی مناسب برای تزریقات و ضد عفونی سطوح کوچک و یک میلیون دستکش یک بار مصرف فریزری اشاره کرد.

این شرکت تولیدی نیز سه شیفته در قالب شیفت ایثار و ۲۴ ساعته در روزهای کرونایی فعالیت می کند.

ناگفته نماند واحد تولیدی هگمتان داروی غرب با تولید کپسول ویتامین C زینک، واحد تولیدی مایع سفید کننده با نام عطر یاس و کارخانه دارو سازی فاران شیمی با تولید انواع مختلفی از داروهای مسکن همچون “اکسی کدون” و اهداء آن به بیمارستان های درگیر با کرونا از جمله بیمارستان مسیح دانشوری تهران در مبارزه با این ویروس منحوس شجاعانه همپای مدافعان سلامت به میدان آمدند.

فعالیت کارگران بسیجی همپای مدافعان سلامت

به گزارش عصر همدان؛ امروز این کارگران هستند که در واحدهای تولیدی متعدد مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی شب و روز خود را نمی شناسند و با جهشی در تولید و در کنار مدافعان سلامت و مجاهدان خدمت در قالب کمک های مؤمنانه رزمایشی از مهر و همدلی برای نابودی کرونا شکل داده اند.
زنگنه
انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63132
  • دیدگاه‌ها برای روزگار کرونایی و ایستادگی کارگران بسیجی در خط تولید/تولید سالانه ۵۰ میلیون اقلام بهداشتی برای خدمت به مردم در تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.