• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

حل مسائل اجتماعی با اصلاح قانون و ارائه راهکار/ ضرورت مطالعه و برخورد کارشناسی با مشکلات

  • کد خبر : 75264
  • 23 تیر 1399 - 11:45
حل مسائل اجتماعی با اصلاح قانون و ارائه راهکار/ ضرورت مطالعه و برخورد کارشناسی با مشکلات

کیومرث سرمدی با بیان اینکه عمده مشکلات توده مردم در حوزه اجتماعی است، گفت: این مسائل البته قابل بررسی و رفع و رجوع است و با ارائه راهکار و اصلاح قوانین باید با جدیت و تلاش به برطرف کردن آن ها بپردازیم. کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار […]

کیومرث سرمدی با بیان اینکه عمده مشکلات توده مردم در حوزه اجتماعی است، گفت: این مسائل البته قابل بررسی و رفع و رجوع است و با ارائه راهکار و اصلاح قوانین باید با جدیت و تلاش به برطرف کردن آن ها بپردازیم.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس، اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خصوص در اسدآباد طبیعتا” مردم با امید و یک علاقه ای به ما اعتماد کردند که باید با عمل پاسخ این اعتماد را بدهیم.

وی با بیان اینکه پیام رهبری همراه با کلید واژه‌های مهم است، گفت: ایشان رسالت و وظیفه نمایندگان را به آنان گوشزد کردند و فرمودند که این مجلس با ترکیب افرادی کارآمد، جوان انقلابی، با انگیزه و مردمی شکل گرفته است.

سرمدی با بیان اینکه رهبر انقلاب بنیه قوی کشور را در مقابل مشکلات مهم خواندند، افزود: صحبت‌های ایشان راهگشاست و تعهد ما به انقلاب، ایرن و مردم می طلبد که برای حل مشکلات تلاش کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه امروز وظایف نمایندگان در پیگیری مطالبات رهبری، نیاز به دقت، مطالعه و برخورد کارشناسی با مشکلات مردم دارد، افزود: باید برای حل مشکلات راهکارهای منطقی و قانونی ارائه داد و البته در کنار تلاش و کوشش بیشتر، تعامل با قوای دیگر هم باید مدنظر باشد که البته باید این رابطه منجر به حل مشکلات مردم شود.

وی به توصیه‌های رهبری خطاب به نمایندگان هم اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که نمایندگان باید مراقب اوضاع و احوال شخصی، رفتاری و کاری باشند و این تذکر به جایی بود که باید مدنظر قرار داده و آن را یاد بگیریم.

سرمدی تأکید کرد: ما باید در کنار تلاش، کار شبانه روزی و کارشناسی و البته توجه به وظایف، در حوزه شخصی و ارتباطات مراقب باشیم و صلابت نفس خود و خانواده خود را حفظ کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حوزه تخصصی خود در مجلس، گفت: عمده مشکلات توده مردم در حوزه اجتماعی است که البته قابل بررسی و رفع و رجوع است و با ارائه راهکار و اصلاح قوانین باید با جدیت و تلاش به برطرف کردن آن ها بپردازیم.

وی گفت: مباحث آسیب‌های اجتماعی، اصلاح قانون کار و رفع گرفتاری کارگران، توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در حوزه اجتماعی باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75264
  • دیدگاه‌ها برای حل مسائل اجتماعی با اصلاح قانون و ارائه راهکار/ ضرورت مطالعه و برخورد کارشناسی با مشکلات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.