• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
مدیر روابط عمومی کمیته یوگا استان همدان خبر داد:

رقابت مردان یوگاکار کشور در دانشگاه آزاد همدان

  • کد خبر : 207073
  • 24 آذر 1402 - 9:23
رقابت مردان یوگاکار کشور در دانشگاه آزاد همدان
مدیر روابط عمومی کمیته یوگا استان همدان گفت: مسابقات یوگا قهرمانی آقایان کشور و انتخابی تیم ملی جمعه 24 آذرماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

اوشین رضایی در گفتگو با پایگاه خبری «عصر همدان» افزود: این دوره از مسابقات کشور در بخش مردان و با حضور ۸۰ شرکت کننده در قالب ۱۰ استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات یوگا قهرمانی کشور در پنج رده سنی شامل نونهالان ۹ الی ۱۱ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۴، جوانان ۱۵ تا ۱۷ سال، بزرگسالان ۱۸ تا ۵۰ سال و پیشکسوتان بالای ۵۰ سال اجرا خواهد شد.

رضایی ادامه داد: این پیکارها ۲۳ آذرماه جاری به مدت ۲ روز در سالن امام علی (ع) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی کمیته یوگا همدان خاطرنشان کرد: رقابت‌های یوگا قهرمانی کشور در ۲ بخش نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای و با حضور برترین‌ها انجام خواهد شد و نفرات برتر این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات جهانی، به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

یوگا به عنوان یکی از مکاتب ذهنی و فکری شرق به مجموعه‌ای از حرکات نرمشی و ذهنی در قالب ورزش گفته می‌شود که علاوه بر سلامت جسم به آرامش درون و کنترل ذهنی افراد نیز کمک می‌کند.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207073
  • دیدگاه‌ها برای رقابت مردان یوگاکار کشور در دانشگاه آزاد همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.