• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

رفع مشکل شهرک فارابی نهاوند بعد از گذشت چند دهه

  • کد خبر : 156505
  • 04 تیر 1401 - 9:51
رفع مشکل شهرک فارابی نهاوند بعد از گذشت چند دهه

مجید یوسفی نوید گفت: شهرک فارابی از سالها قبل تفکیک شده و به تعدادی از همشهریان واگذار شده و تاکنون بلا تکلیف مانده است و مشکلات قانونی مانع از ساخت و ساز در این منطقه ‌می شد که با پیگیری های انجام شده این مشکل به زودی حل می شود. به گزارش عصرهمدان، مجید یوسفی […]

مجید یوسفی نوید گفت: شهرک فارابی از سالها قبل تفکیک شده و به تعدادی از همشهریان واگذار شده و تاکنون بلا تکلیف مانده است و مشکلات قانونی مانع از ساخت و ساز در این منطقه ‌می شد که با پیگیری های انجام شده این مشکل به زودی حل می شود.

به گزارش عصرهمدان، مجید یوسفی نوید، شهردار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: از روزهای اول حضور در شهرداری نهاوند تمام مدارک موجود این شهرک را بررسی کرده و رایزنی هایی با استان در این خصوص صورت گرفت و جلسات مختلفی با هیئت مدیره و نمایندگان مالکین برگزار شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بعد از سالها موانع قانونی این شهرک را رفع کرده تا شاهد رونق بخشیدن به این شهرک باشیم.

شهردار نهاوند از توافق شهرداری با نمایندگان مالکین خبر داد و افزود: طبق توافق صورت گرفته املاک مسکونی که کاربری مسکونی دارند بعد از موافقت شورای اسلامی شهر و تایید شدن متن قرارداد می توانند جهت اخذ پروانه ساخت به شهرداری مراجعه کنند و درخواست صدور پروانه ساخت را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: کارهای نیمه تمام در شهر زیاد است و متاسفانه پیگیری‌های صورت گرفته بی تاثیر بوده و در این دوره قدم های موثری درخصوص پیگیری و به نتیجه رسیدن این املاک انجام گرفته که به زودی خبرهای خوبی در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

شهردار نهاوند ادامه داد: املاک شهرک فارابی بعد از سالها که بلاتکلیف مانده بود با پیگیری های صورت گرفته رفع مشکل شده و به زودی شاهد ساخت و ساز در این مناطق خواهیم بود.

یوسفی نوید گفت: احداث معبرهای بیست متری و سی متری در این مسیر و ارتباط نقاط مختلفی از شهر(شیخ منصور به بلوار امام حسین، دوخواهران به بلوار امام حسین، پای قلعه به بلوار امام حسین، بلوار امام حسین به بلوار خلیج فارس و …) باعث توسعه قسمت‌های بافت فرسوده خواهد شد.

وی بیان کرد: شبانه روزی تلاش خواهیم کرد که با توکل بر خدا و همکاری شهروندان تغییرات اساسی در شهر داشته باشیم که احداث پارک های محله ای، احداث معابر جدید، بسترسازی برای رسیدن به درآمد پایدار، رونق بخشیدن به بافت فرسوده، حفظ سرمایه های شهر، بازپس گیری املاک و متعلقات شهرداری از جمله این کارها است و در نظر داریم تمامی آنچه که تاکنون در نهاوند به کندی صورت گرفته و یا نادیده گرفته شده را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهیم.

شهردار نهاوند در پایان گفت: سرمایه‌ی اصلی و مهمترین سرمایه ی هر شهر شهروندان آن شهر هستند و خوشبختانه نهاوند مملو از سرمایه‌های گرانبها است که دلسوزانه پیگیر مسائل شهر هستند و نهایت همکاری را با مجموعه شهرداری دارند و امیدواریم با کمک شهروندان شهری بسازیم که آیندگان به ما افتخار کنند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156505
  • دیدگاه‌ها برای رفع مشکل شهرک فارابی نهاوند بعد از گذشت چند دهه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.