• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

رشد تصاعدی مبتلایان به کرونا در بهار

  • کد خبر : 67959
  • 06 خرداد 1399 - 12:18
رشد تصاعدی مبتلایان به کرونا در بهار

ابتلای ۲۷ بهاری به کرونا طی یازده روز گذشته زنگ خطر را برای مردم شهرستان بهار به صدا درآورد. به گزارش عصر همدان، طبق آخرین آماری که روز گذشته از سوی علوم پزشکی استان همدان بیان شد در شهرستان بهار ۱۰۵ مبتلای به کرونا  به ثبت رسیده است. این آمار در ۲۵ اردیبهشت ماه ۷۸ […]

ابتلای ۲۷ بهاری به کرونا طی یازده روز گذشته زنگ خطر را برای مردم شهرستان بهار به صدا درآورد.

به گزارش عصر همدان، طبق آخرین آماری که روز گذشته از سوی علوم پزشکی استان همدان بیان شد در شهرستان بهار ۱۰۵ مبتلای به کرونا  به ثبت رسیده است.

این آمار در ۲۵ اردیبهشت ماه ۷۸ نفر بود یعنی می توان گفت در طی ۱۱ روز، ۲۷ نفر مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان بهار به ثبت رسیده است.

رشد تصاعدی مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان بهار موجب نگرانی شده است به طوری که در بین این بیماران موارد فوتی نیز وجود دارد که این نیازمند رعایت بیشتر شهروندان در شهرها و روستاهای شهرستان بهار است.

خبرهای ضد و نقیض حاکی از این است که در برخی از روستاها شیوع بیماری جدی تر است و لذا توجه بیشتر اهالی را در این امر و اطلاع رسانی درست و دقیق مسئولین ذیربط را می طلبد.

متاسفانه با برداشته شدن برخی محدودیت ها مثل فعالیت تالارها و غذاخوری ها شاهد برگزاری مراسم میهمانی و حتی عروسی در شهرستان هستیم که با توجه به اوضاع کنونی بسیار پرخطر بوده و ممکن است موجب ابتلای بیشتر شهروندان شود.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67959
  • دیدگاه‌ها برای رشد تصاعدی مبتلایان به کرونا در بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.