• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

 رسانه ها در خط مقدم مقابله با تحریف انقلاب قرار دارند

  • کد خبر : 111774
  • 11 اردیبهشت 1400 - 12:36
 رسانه ها در خط مقدم مقابله با تحریف انقلاب قرار دارند

ناصر قوامی مشفق گفت: برای غلبه دادن گفتمان حق بر گفتمان باطل باید از ابزار رسانه ها استفاده کرد و  آرمان‌های انقلاب با رسانه ها در گام دوم تحقق می یابد و رسانه ها در خط مقدم مقابله تحریف انقلاب قرار دارند. به گزارش عصرهمدان؛ ناصر قوامی مشفق، مسئول بسیج رسانه استان همدان در جمع […]

ناصر قوامی مشفق گفت: برای غلبه دادن گفتمان حق بر گفتمان باطل باید از ابزار رسانه ها استفاده کرد و  آرمان‌های انقلاب با رسانه ها در گام دوم تحقق می یابد و رسانه ها در خط مقدم مقابله تحریف انقلاب قرار دارند.

به گزارش عصرهمدان؛ ناصر قوامی مشفق، مسئول بسیج رسانه استان همدان در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به نقشه های دشمنان در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دشمن در همه این سال ها از همه توان خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران به کار برده است‌.

وی با بیان اینکه از همان روزهای ابتدایی انقلاب نقشه های دشمنان برای براندازی آغاز شد، تصریح کرد: جنگ های داخلی در سال ۵۷، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه های سال ۷۸ و ۸۸  از جمله نقشه های دشمنان در این سال ها بوده است که هر بار مردم بصیرت سیلی محکمی به دشمنان زدند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه دشمن پس دوران جنگ تحمیلی، جنگ نرم را راه‌اندازی کردند تصریح کرد: دشمن با نقشه های فراوان همواره به دنبال براندازی جمهوری اسلامی  با استفاده از نفوذی های داخلی بوده است اما ذخیره های استراتژیک نظام که همان مردم هستند به موقع در صحنه حضور داشتند و نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

وی گفت: دشمن امروز جنگ هوشمند و جنگ ترکیبی را علیه ایران اسلامی راه‌اندازی کرده است که در این جنگ تحریم، تهدید و جنگ نرم را همزمان  با هدف ایجاد نافرمانی مدنی و با استفاده از شبکه نفوذ دنبال می کند.

قوامی مشفق با تاکید بر اینکه ریشه مشکلات کشور در سوء مدیریت است: نقش رسانه ها امروز در تحقق آرمان های انقلاب بسیار مهم است.

وی افزود:  برای غلبه دادن گفتمان حق بر گفتمان باطل باید از ابزار رسانه ها استفاده کرد و  آرمان‌های انقلاب با رسانه ها در گام دوم تحقق می یابد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان تاکید کرد: برای تحقق اهداف انقلاب در گام دوم انقلاب هر شخص و فرد و مسئولی باید به رسانه ها بها دهد و آنان کمک کند.

وی بیان کرد:  باید مادی، معنوی، قانونی و حقوقی  از رسانه ها حمایت کرد چرا که رسانه ها در خط مقدم مقابله تحریف انقلاب قرار دارند.

قوامی مشفق  با بیان اینکه بزرگترین خطر  امروز در کشور خط تحریف است تصریح کرد: اگر خط تحریف شکسته شود خط تحریم نیز می‌شکند و در این بین رسانه ها نقشی مهم دارند.

وی تاکید کرد: رسانه ها در عینیت بخشی و ذهنیت سازی به گفتمان انقلاب و مطالبه آرمان های انقلاب در خط مقدم قرار دارند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان  با تاکید بر این که رسانه انقلابی رسانه ای است که زبان مردم باشد، تصریح کرد: رسانه ها باید مسئله محوری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی به راه اندازی  کمیته مطالبه گری و نقش آفرینی در بسیج رسانه اشاره و تاکید کرد: مطالبه گری باید در راستای امید آفرینی باشد و یک  رسانه تراز انقلاب اسلامی نباید از مردم جدا باشد و هویت رسانه در کنار مردم بودن است.

قوامی مشفق تصریح کرد: گفتمان انقلاب یعنی حل مشکلات مردم توسط رسانه ها اما باید توجه شود در این این مطالبه ها مسئولی را تخریب نکرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111774
  • دیدگاه‌ها برای  رسانه ها در خط مقدم مقابله با تحریف انقلاب قرار دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.