• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:

رسانه‌ها و مسئولان به دنبال امیدآفرینی باشند

  • کد خبر : 206970
  • 22 آذر 1402 - 7:53
رسانه‌ها و مسئولان به دنبال امیدآفرینی باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: نقش رسانه‌ها با انتشار خدمات و مسئولان باکار جهادی و شبانه‌روزی در امیدآفرینی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» شهروز کیانی در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند گفت: فرهنگ یکی از مهم‌ترین مجموعه‌هایی است که در هر جامعه‌ای لازم است و ما بر موضوع فرهنگ و فرهنگ‌سازی تأکید بسیار داریم.

وی اظهار داشت: درزمینهٔ ترویج ازدواج آسان آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها پای‌کار باشند و با برگزاری جلسات مشاوره ازدواج آسان برای دانش آموزان و دانشجویان در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

کیانی تصریح کرد: همت جهادی برای فرهنگ‌سازی در شهرستان بکار گرفته شود و از ظرفیت گروه‌های جهادی در حوزه فرهنگ و حوزهٔ اشتغال، جوانان و فرزند آوری استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات به جوانان بابیان اینکه کار بانک اقناع‌سازی نیست، اظهار داشت: مجموعهٔ بانک‌ها تلاش می‌کنند و تسهیلات به مردم ارائه می‌دهند و این تلاش بانک‌ها ایجاد انگیزه و امید در بین جوانان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در ادامه سخنان خود با اشاره به بازدید از طرح‌های توسعه و پیشرفت گفت: در دولت سیزدهم واقعاً کارهای خوبی شکل‌گرفته است و این خدمات باید به گوش مردم برسد و این پروژه‌ها که سال‌ها روی زمین‌مانده بود به برکت دولت سیزدهم به ثمر نشسته‌اند.

وی در خاتمه خطاب به مسئولان و رسانه‌ها بیان کرد: ما آزمون مهمی را اسفندماه پیش روداریم و وظیفهٔ مسئولین و رسانه‌ها است که مردم و علی‌الخصوص جوانان را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کنیم.

کیانی در پایان گفت: ایجاد امید و انگیزه بین مردم باعث می‌شود تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و شورونشاط در بین مردم ایجاد شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206970
  • دیدگاه‌ها برای رسانه‌ها و مسئولان به دنبال امیدآفرینی باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.