• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

رزمندگان همدانی منافقان را زمین‌گیر کردند/ عملیات مرصاد کمر جبهه کفر و نفاق را شکست

  • کد خبر : 11692
  • 05 مرداد 1398 - 8:35
رزمندگان همدانی  منافقان را زمین‌گیر کردند/ عملیات مرصاد کمر جبهه کفر و نفاق را شکست

امام‌جمعه نهاوند گفت: در عملیات غرورآفرین مرصاد رزمندگان غیور همدانی به‌عنوان اولین گروه موفق شدند منافقان را زمین‌گیر کنند و جلوی آن‌ها را با شجاعت سد کنند. به گزارش عصر همدان، امروز پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین عملیات مرصاد است در این رابطه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی […]

امام‌جمعه نهاوند گفت: در عملیات غرورآفرین مرصاد رزمندگان غیور همدانی به‌عنوان اولین گروه موفق شدند منافقان را زمین‌گیر کنند و جلوی آن‌ها را با شجاعت سد کنند.

به گزارش عصر همدان، امروز پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین عملیات مرصاد است در این رابطه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از دشمنان دیرینه و ریشه‌ای اسلام جریان نفاق بوده و در دوران انقلاب اسلامی نیز این جریان با انقلاب و امام مخالفت می‌کردند.

وی اظهار داشت: منافقان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی به اهدافشان نرسیدند به جان مردم و انقلاب افتادند و مردم را به خاک و خون کشیدند و در زمین دشمن بازی کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: منافقان نوکری آمریکا و صهیونیست‌ها و در جنگ تحمیلی نوکری صدام را قبول کردند تا امورشان بگذرد و به مردم ایران اسلامی خیانت کردند.

وی بیان کرد: عملیات مرصاد آخرین فریب این گروهک بود که بعد از پذیرفتن قطعنامه توسط ایران، منافقان به خیال تصرف تهران به کشور حمله کردند و با همراهی صدام و به امید اینکه ایران توان دفاع ندارد سعی در نابودی کشور داشتند و شیطان آن‌ها را به میدان آورد تا به درک واصل شوند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز هم منافقان و جریان نفاق به‌عنوان ابزاری در دست امریکا و دشمنان انقلاب اسلامی هستند و اروپایی‌ها نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و در راستای اهداف شومشان از این عناصر خودفروخته استفاده می‌کنند.

وی افزود: عملیات مرصاد عملیات موفقی بود که توسط رزمندگان غیور اسلام انجام شد و کمر نفاق در داخل و اربابانشان در خارج را شکست و آن‌ها را ناامید و مفتضح کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در این عملیات نقش نیروهای سپاه انصار الحسین (ع) همدان ویژه و شاخص بود و ر همان لحظات اولیه در مقابل منافقان حضور یافتند و درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

وی گفت: چند روز بعد از عملیات مرصاد بنده هم به آنجا رفتم و جنازه‌های منافقان را دیدیم که توسط رزمندگان غیور انقلاب اسلامی و رزمندگان شجاع همدانی و نهاوندی در تنگه چهار زبر زمین‌گیر شده بودند.

حجت‌الاسلام مغیثی ادامه داد: در اولین ساعات عملیات مرصاد نیروهای تیپ انصار الحسین (ع) همدان و گردان رزمندگان نهاوندی حضور فعالی داشتند و تا رسیدن نیروها موفق شدند جلوی منافقان را بگیرند.

وی بیان داشت: از نهاوند نیز نیروهای سردار پرافتخار نهاوند حاج میرزا محمد سلگی با رشادت در مقابل منافقان جنگیدند و اولین گروهی بودند که موفق شدند سد راه منافقان شوند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: رزمندگان سپاه همدان موفق شدند که جلودار و عوامل انتحاری منافقان را به هلاکت برسانند و سپس نیروهای دیگر وارد عرصه شدند و منافقان را تار و مار کردند و طومار آن‌ها را در هم پیچیدند.

وی بیان کرد: در عملیات غرورآفرین مرصاد نیروهای عمل‌کننده و رزمندگان تیپ انصار همدان درسی فراموش‌نشدنی به منافقان خائن دادند و نشان دادند برای دفاع از انقلاب اسلامی همیشه پیش‌قدم هستند.

مغیثی افزود: رزمندگان باایمان شجاع نهاوند نیز در طول ۸ سال دفاع مقدس صحنه‌های کم‌نظیری از ایثار و رشادت را به نمایش گذاشتند در عملیات مرصاد نیز خوش درخشیدند و شهدای عزیزی را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی گفت: در ۴۰ سال گذشته شهدای گران‌قدری برای حفظ و حراست از ایران اسلامی جان خود را نقدیم کرده‌اند که نشان‌دهنده حجم کینه و دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه اظهار داشت: به یاری خدا مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی باقدرت توسط نیروهای مؤمن و انقلابی کشور ادامه خواهد یافت و دشمنان هم مانند گذشته ناامید خواهند شد.

وی ادامه داد: باید برای نسل جوان جامعه از دفاع مقدس و عملیات‌هایی مانند مرصاد گفته شود تا بدانند که انقلاب اسلامی که امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد از چه بحران‌هایی عبور کرده و چه کسانی برای این امنیت و سربلندی زحمت‌کشیده‌اند.

مغیثی افزود: به برکت مقاومت و حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و در سایه هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به درجه‌ای از اقتدار و بازدارندگی در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم که به یک قدرت در دنیا تبدیل‌شده و آمریکا و همه قدرت‌های دنیا از ایران اسلامی حساب می‌برند.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: باید همیشه هوشیار باشیم و مراقب نقشه‌های دشمان باشیم چون جبهه کفر نفاق همیشه در حال طراحی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11692
  • دیدگاه‌ها برای رزمندگان همدانی منافقان را زمین‌گیر کردند/ عملیات مرصاد کمر جبهه کفر و نفاق را شکست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.