• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

رزمایش کمک مومنانه با رمز «یا امام حسن مجتبی ع» در استان همدان آغاز شد

  • کد خبر : 61783
  • 04 اردیبهشت 1399 - 18:36
رزمایش کمک مومنانه با رمز «یا امام حسن مجتبی ع» در استان همدان آغاز شد

رزمایش مواسات و کمک مومنانه در لبیک به فرمان رهبر انقلاب بامز یا امام حسن مجتبی ع با حضور مسئولان استانی در استان همدان آغاز شد. به گزارش عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه که بعداز ظهر امروز در حسینیه امام خمینی […]

رزمایش مواسات و کمک مومنانه در لبیک به فرمان رهبر انقلاب بامز یا امام حسن مجتبی ع با حضور مسئولان استانی در استان همدان آغاز شد.

به گزارش عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه که بعداز ظهر امروز در حسینیه امام خمینی ره شهر همدان برگزار شد، اظهار کرد: مردم ما ولایت مدار هستند چرا که بعد از سخنان رهبر انقلاب یک جهش و یک تحول اساسی در سراسر کشور اتفاق افتاد و این لبیک به فرمان رهبری بود.

شعبانی خاطر نشان کرد: کسی که امروز کمک می‌کند خود را به امام سجاد و امیر المومنین متصل می کند و ماندگاری کار امروز به اخلاص است.

وی با بیان اینکه جا دارد از خیرین، مردم و همه کسانی که در این رزمایش کمک کردند، تشکر کنیم، عنوان کرد: کمیته شناسایی چندین هزار نفر را شناسایی کرده و اقدامات بسیار خوب جهادی اتفاق افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: این کمک رسانی هایی که می ببینیم در ۱۰ روز اتفاق افتاده و باید در ماه رمضان قوی تر شود.

وی با اشاره به نوع کمک رسانی ها به افراد آسیب پذیر گفت: باید کرامت و عزت این افرادی که کمک رسانی می شوند حفظ شود و حتی برای آرشیو خود از کسانی که کمک می کنیم عکس نگیریم.

شعبانی با اشاره به نشانه های مومن تاکید کرد: نشانه های مومن چند چیز است و یکی از آنها مواسات، که معنی آن برادری و برابری است.

وی افزود: در کمک رسانی به برادر دینی، نباید شخصیت و کرامت لکه دار شود و باید مواظب شخصیت و کرامت افراد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان از غسال ها، پرستاران و کارکنان شهرداری که مشقت فراوانی را تحمل کردند تشکر کرد و گفت: علاوه بر کمک رسانی مردم در دوران دفاع مقدس و کمک به جبهه مقاومت، این بار هم این زیبایی و حرکت مردم را دیدیم.

در ادامه این مراسم سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان گفت: در این مدت دو ماه که درگیر کرونا شدیم همه در میدان بودند و بعد از شکل گیری قرارگاه امام حسن فعالیت ها ذیل این قرارگاه انجام شد.

وی افزود: در دفاع مقدس کمک رسانی ها را دیدیم تا پشتیبانی ها از جنگ اتفاق بیافتد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در جبهه مقاومت این کمک رسانی ها را دیدیم.

سردار مجیدی بیان کرد: سپاه روز گذشته یک هدیه بزرگی را برای مردم کشورمان و برای مسلمانان جهان آفرید و ماهواره نظامی را برای اولین بار راه اندازی و به مردم هدیه کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین ع استان همدان با بیان اینکه امروز در ۱۴ استان کشور با علمداری بسیج رزمایش شروع می شود، گفت: بیش از ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان تهیه شده و امروز توزیع می‌شود.

وی افزود: ارزش ریالی بسته های معیشتی و کارت های هدیه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان است و در شهرستان های دیگر استان نیز سپاه کمک هایی را انجام داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61783
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش کمک مومنانه با رمز «یا امام حسن مجتبی ع» در استان همدان آغاز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.