• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

رد صلاحیت چهره های شاخص استان پابرجاست/ ۶۳ نفر در حوزه همدان و فامنین تایید صلاحیت شدند

  • کد خبر : 46771
  • 13 بهمن 1398 - 13:31
رد صلاحیت چهره های شاخص استان پابرجاست/ ۶۳ نفر در حوزه همدان و فامنین تایید صلاحیت شدند

حجت الاسلام جلال مرادی گفت: چهره های شاخصی که در دوره قبل در هیئت مرکزی رد صلاحیت شدند همچنان تایید نشدند و رد صلاحیت آنها پا برجا است. رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان؛ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه از تعداد کل ۱۴۳ نفر کاندیدا تعداد ۶۳ نفر […]

حجت الاسلام جلال مرادی گفت: چهره های شاخصی که در دوره قبل در هیئت مرکزی رد صلاحیت شدند همچنان تایید نشدند و رد صلاحیت آنها پا برجا است.

رئیس دفترنظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان در همدان؛ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه از تعداد کل ۱۴۳ نفر کاندیدا تعداد ۶۳ نفر در حوزه همدان و فامنین تایید صلاحیت شدند، گفت: صلاحیت ۳۲ نفر احراز نشده و ۱۸ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.

مرادی با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ نفر رد صلاحیت شدند، افزود: اسامی این نفرات را نمی توانیم اعلام کنیم اما می توان گفت چهره های شاخصی که در دوره قبل در هیئت مرکزی رد صلاحیت شدند همچنان تایید نشدند و رد صلاحیت آنها پا برجا است.

استان برای انتخابات آماده است

وی با تاکید بر اینکه استان از همه جهات آمادگی لازم برای انتخابات را دارد، خاطر نشان کرد: آمادگی استان در امور اجرایی انتخابات، بحث امنیتی و در بحث نظارت وجود دارد تا نظارت در پای صندوق ها و در ایام تبلیغات انتخاباتی هشت حوزه انتخابیه انجام شود.

مرادی در پایان با بیان اینکه تعداد ناظرین در استان حدود ۶ هزار نفر هستند گفت: حدود هزار و ۳۰۰ نفر ناظر نیز در شهرستان همدان خواهیم داشت و با توجه به اینکه هنوز چینش دقیق صندوق ها انجام نشده نمی توان آمار دقیق را اعلام کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46771
  • دیدگاه‌ها برای رد صلاحیت چهره های شاخص استان پابرجاست/ ۶۳ نفر در حوزه همدان و فامنین تایید صلاحیت شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.