• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان تاکید کرد:

راهیان نور، عهد دوباره اساتید بسیجی با شهدا

  • کد خبر : 211634
  • 29 بهمن 1402 - 9:22
راهیان نور، عهد دوباره اساتید بسیجی با شهدا
سفر راهیان نور اساتید بسیجی فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی اساتید با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

علی بقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: کاروان‌های راهیان نور اساتید بسیجی استان همدان با شعار «می‌خواهم مثل تو باشم» راهی سفری پربار به خوزستان شدند. این سفر که در دو نوبت از ۱۷ تا ۲۳ بهمن ماه انجام می‌شود، شامل بازدید از یادمان‌های شهدا، مناطق عملیاتی و همچنین اکتشافات و اقدامات جهادگران عرصه صنعت در استان خوزستان خواهد بود.

وی افزود: هدف از این سفر، تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی اساتید با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان شده است.

بقایی ادامه داد: در این سفر، اساتید بسیجی با حضور در یادمان‌های شهدا، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کنند. همچنین، بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این سفر است.

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: یکی از برنامه‌های جالب این سفر، بازدید از اکتشافات و اقدامات جهادگران عرصه صنعت در استان خوزستان است. این بازدید با هدف آشنایی اساتید با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت و همچنین تجلیل از جهادگران عرصه صنعت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: سفر راهیان نور اساتید بسیجی فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی اساتید با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211634
  • دیدگاه‌ها برای راهیان نور، عهد دوباره اساتید بسیجی با شهدا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.