• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی همدان خبر داد:

راهیابی قصه‌گویان جوان همدان به مرحله کشوری جشنواره قصه‌گویی

  • کد خبر : 207011
  • 21 آذر 1402 - 12:14
راهیابی قصه‌گویان جوان همدان به مرحله کشوری جشنواره قصه‌گویی
دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی همدان از راهیابی دو نفر از قصه‌گویان جوان این استان به مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در یزد خبر داد.

مریم شریف‌زاده امروز در گفتگو خبرنگار «عصر همدان» در همدان از راهیابی دو نفر از قصه‌گویان استان به مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی خبر داد و افزود: مرحله استانی این جشنواره در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار شد.

وی گفت: ۵۰۰ نفر در استان همدان در سایت مربوط به جشنواره قصه‌گویی ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد ۳۲۰ اثر بارگذاری شده بود.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان همدان ادامه داد: آثار با حضور داورانی از همدان، استان مرکزی و زنجان با توجه به دستوالعمل ارائه شده مورد داوری قرار گرفت و بعد از رأی آنها، ۱۶ نفر به بخش کشوری راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بعد از داوری آثار برگزیده دو نفر از قصه‌گویان در بخش آئینی- سنتی بزرگسالان به مرحله کشوری راه یافتند گفت: بهزاد عسگری با قصه رستم و سهراب و سیده سارا حسینی با قصه بیژن و منیژه” در مرحله‌ نهایی بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان یزد حضور می‌یابند.

شریف‌زاده خاطرنشان کرد: این جشنواره امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار با قصه لبخند بسازیم برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207011
  • دیدگاه‌ها برای راهیابی قصه‌گویان جوان همدان به مرحله کشوری جشنواره قصه‌گویی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.