• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج در دنیا بی نظیر است/راهبرد اصلی ما حرکت به سمت نهضت تولید بومی است

  • کد خبر : 44944
  • 02 بهمن 1398 - 10:24
رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج در دنیا بی نظیر است/راهبرد اصلی ما حرکت به سمت نهضت تولید بومی است

مهدی جعفری جوزانی در  نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان گفت: راهبرد اصلی ما در مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی، حرکت به سمت نهضت ایجاد تولید محتوای دیجیتال بومی است. به گزارش عصر همدان، مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج صبح امروز در افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی […]

مهدی جعفری جوزانی در  نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان گفت: راهبرد اصلی ما در مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی، حرکت به سمت نهضت ایجاد تولید محتوای دیجیتال بومی است.

به گزارش عصر همدان، مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج صبح امروز در افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان همدان، با اشاره به وقوع دو انقلاب مهم در کشور، اظهار کرد: به نظر بنده اگر انقلاب سومی هم بخواهد اتفاق بیافتد قطعا در فضای مجازی است و امیدواریم این امر به دست توانمند بسیجیان اتفاق بیافتد.

وی در ادامه با بیان اینکه در آستانه سالگرد انتشار بیانیه گام دوم هستیم، گفت: یک سال از این بیانیه مهم گذشته و در نماز جمعه تاریخی ۲۷ دی ماه نیز رهبر معظم انقلاب نکته ‌مهمی فرمودند که با کلید واژه باید قوی باشد، کلید خورد.

جعفری جوزانی بیان کرد: حرکت سایبری بسیج به سمت تسخیر فضای مجازی نشان دهنده این است که بیانیه مقام معظم رهبری را در بیانیه گام دوم محقق کنیم .

وی با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوا در سراسر کشور، افزود: به طور همزمان در سراسر کشور و تمام استان ها رویداد تولید محتوا با بیش از ۴۸۰ تیم و حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزار می شود که چنین رویدادی در دنیا کم نظیر و در ایران بی نظیر است.

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: راهبرد اصلی ما در مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی، حرکت به سمت نهضت ایجاد تولید محتوای دیجیتال بومی است.

وی با اشاره به محتواهای اثر گذار، یادآور شد: یک محتوای اثرگذار در فضای مجازی اگر متناسب با فرهنگ آن منطقه تولید شود قطعا اثر گذاری بیشتری خواهد داشت.

جعفری جوزانی با تأکید بر اینکه افرادی در تولید محتوا برنده هستند که محتوای بومی تولید کنند، خاطرنشان کرد: مهمترین بخش رویداد تولید محتوا در کشور شرکت بسیجیان است.

وی با بیان اینکه برگزیده ها توسط هیات داوران انتخاب و تیم به دبیرخانه دائمی رویداد تولید محتوا معرفی می شود، ادامه داد: بین ۳۰ تا ۴۰ تیم انتخاب و در رویداد کشوری حضور یافته و تولیدات خود را به هیأت داوران ارائه می دهند.

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در پایان اظهار کرد: برای ما عمده نقطه نظر و مسئله مهم فرایند تولید محتوا و نه صرفا نتیجه است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=44944
  • دیدگاه‌ها برای رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج در دنیا بی نظیر است/راهبرد اصلی ما حرکت به سمت نهضت تولید بومی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.