• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان افتتاح شد+ فیلم و عکس

  • کد خبر : 103702
  • 26 بهمن 1399 - 12:03
رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان افتتاح شد+ فیلم و عکس

رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان با حضور مسئولین استانی و مدیران و معاونین شهرداری همدان افتتاح شد. به گزارش عصر همدان؛ رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان با حضور مسئولین استانی و مدیران و معاونین شهرداری همدان افتتاح شد. این برنامه به همت گروه تولید همدان‌آوا با حمایت […]

رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان با حضور مسئولین استانی و مدیران و معاونین شهرداری همدان افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان؛ رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان با حضور مسئولین استانی و مدیران و معاونین شهرداری همدان افتتاح شد.

این برنامه به همت گروه تولید همدان‌آوا با حمایت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان، مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری همدان تهیه شده است.

همدان آوا روزانه از ساعت ۱۹ به مدت یک ساعت با برنامه‌های متنوعی در ضمینه‌های مختلف از جمله اخبار مهم استان، معرفی و آشنایی با مشاهیر و ابنیه همدان و همچنین آموزش اصول شهروندی و سبک زندگی، در پیاده راه بوعلی سینا پخش می شود و قصد دارد تا با همراهی رهگذران این پیاده راه، فضای همدلی را گسترش داده در راستای تقویت روحیه نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی گامی مهم برادرد.

آیین افتتاحیه این رادیو روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با استقبال جمعی از مردم، مسئولین استانی، اعضای شورای شهر همدان و … ، در ابتدای پیاده راه بوعلی سینا و در کنار آرمگاه شیخ الرئیس برگزار و نخستین قسمت از همدان آوا در پیاده راه بوعلی پخش شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103702
  • دیدگاه‌ها برای رادیو شهروندی “همدان‌آوا”، رادیوی پیاده راه بوعلی سینا همدان افتتاح شد+ فیلم و عکس بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.