• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

دو ورزشکار ملایر مستعد حضور در بازی های آسیایی هانگژو/ رشد ۱۰ برابری اعتبارات تامین و تجهیز

  • کد خبر : 151529
  • 12 اردیبهشت 1401 - 10:05
دو ورزشکار ملایر مستعد حضور در بازی های آسیایی هانگژو/ رشد ۱۰ برابری اعتبارات تامین و تجهیز

حمیدرضا سپهری نیا گفت: در بررسی های انجام شده دو ورزشکار ملایر مستعد حضور در بازی های آسیایی هانگژو چین در دو رشته دومیدانی و قایقرآنی هستند. به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا سپهری نیا، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد دو ساله در ملایر اظهار […]

حمیدرضا سپهری نیا گفت: در بررسی های انجام شده دو ورزشکار ملایر مستعد حضور در بازی های آسیایی هانگژو چین در دو رشته دومیدانی و قایقرآنی هستند.

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا سپهری نیا، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد دو ساله در ملایر اظهار کرد: در مدت ۲۴ ماهه گذشته برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برگزار شده است.

وی با اشاره به عملکرد تیم های ورزشی ملایر در مسابقات مختلف اظهار کرد: یکی از تیم های پر افتخار ورزشی ملایر تیم هندبال بانوان ملایر است که موفق به حضور در لیگ برتر و درخشش در این لیگ شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: تیم هندبال بانوان ملایر که با نام شهرداری در مسابقات لیگ حضور دارد تا کنون توانسته با بازی های درخشان در جمع چهار تیم برتر مرحله پلی آف حضور پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۷۰مسابقات و همایش های مختلف بیان کرد: ۶ میزبانی مسابقات و اردوهای کشوری، ۵ مورد اعزام به مسابقات کشوری و ۵ اعزام به مسابقات بین المللی و آسیایی از جمله مهمترین عملکرد ورزشکاران ملایر در دو سال گذشته است.

سپهری نیا با اشاره به عضویت ۴ ورزشکار ملایری در تیم های ملی بیان کرد: ۹۸ ورزشکار ملایری موفق به کسب مدال های کشوری و ۹ ورزشکار نیز در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی در سکوهای برتر ایستاده اند.

وی به میزبانی ملایر در ۳۰ مسابقات استانی اشاره کرد و گفت: ۲۵ ورزشکار ملایری در ۲۴ ماه گذشته به اردوهای ملی دعوت شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مهمترین برنامه های عمرانی بیان کرد: یکی از پروژه های شاخص افتتاح شده در این مدت فاز نخست استادیوم پنج هزار نفری ملایر بود.

وی گفت: هر چند اعتراضاتی نسبت به افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری وجود داشت اما با فشارهای دولت وقت به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد و علی رقم مشکلات استفاده بهینه ای از ایم مجموعه ورزشی شد و محور تمامی فعالیت های هیئت فوتبال بود.

سپهری نیا با بیان اینکه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید روحیان هنوز به اداره ورزش ملایر تحویل قطعی نشده است ، تصریح کرد: سیستم روشنایی، محوطه سازی، مسیر آسفالت آمبولانس، سایت اداری، حفاظ ها، منزل سرایداری و سیستم صوتی از جمله مشکلات موجود در این پروژه است.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی روستای سنگی کند در سال ۹۹ تصریح کرد: در دو سال گذشته ۱۰خانه ورزش روستایی در شهرستان افتتاح شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در مجموع ۴۴ خانه ورزش روستایی در شهرستان فعالیت دارند و هر روستایی فضای بالای ۵۰ متر به خانه ورزشی اختصاص دهد اداره ورزش آن را تجهیز می کند.

وی گفت: تعمیر سالن بانوان کوثر با حمایت شهرداری و دیوار کشی محوطه آن، تعمیر و بازسازی سالن بوکس و گود زورخانه پوریای ولی، کف پوش سالن شهید حسینی و نسب سکوی ووشو در سالن شهید ندافی از دیگر پروژه های بهره برادری رسیده در ملایر است.

سپهری نیا گفت: بهره برادری و راه اندازی دو سالن ورزشی تعطیل شده در شهرهای زنگنه و اسلامشهر آق گل از اقدامات موثر برای علاقمندان به ورزشکاران این دو شهر بود.

وی به مبادله موافقت نامه ۱۸ پروژه که بودجه آن مسدود شده بود اشاره کرد و گفت: اعتبارات تامین و تجهیز در سال گذشته رشد ۱۰ برابری داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر به مهمترین پروژه های اداره ورزش ملایر اشاره کرد و گفت: درخواست افتتاح ۸ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی داده شده است.

وی افزود: زمین چمن ازندریان، سکوی تماشاچیان سامن، زمین چمن مصنوعی در ازندریان و دهنو، استادیوم پنج هزار نفری، استخر سرپوشیده آزادی، زمین چمن شهر آق گل، تجهیز اماکن ورزشی و ساختمان اداری از جمله پروژه های مهم شهرستان است.

سپهری نیا با اشاره به مهمترین برنامه های فرهنگی اظهار کرد: ۳۰ غبارروبی گلزار شهدا، ۲۷۰ مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف، ۸۵ همایش و جشنواره، ۵ یادواره شهدا، ۵۵ دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و برگزار جام های نوروزی با همکاری در هر چهاربخش از جمله مهمترین برنامه ای فرهنگی در دو سال گذشته در ملایر است.

وی افزود: مسابقات جام شهدای خلبان، مسابقات گرامیداشت شهدای فوتبالیست، جلسات بصیرت افزایی انتخابات، زنگ مقاومت و مراسم گلریزان در زورخانه و دو هزار مورد بازرسی در ایام کرونا از دیگر برنامه های انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: یکی از دغدغه های اصلی در حمایت از تیم های ورزشی بحث جذب اسپانسر است که در این راستا ۳۳۶ میلیون تومان تا کنون جذب شده است.

وی به برگزاری ۷۰ دوره آموزشی داوری، مربی گیری، مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار دروره داوری فوتبال آسیا و مربیگری فوتسال آسیا در ملایر برگزار شد.

سپهری نیا به گزاری ۹ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اشاره کرد و گفت: ۲۶ سمن در شهرستان ملایر فعالیت دارند که اقدامات موثری در بخش توزیع بسته های فرهنگی، کتاب، جهیزیه، بسته های معیشتی، ساخت سرویس بهداشتی و هزینه های درمانی داشته اند.

وی گفت: در بررسی های انجام شده دو ورزشکار ملایر مستعد حضور در بازی های آسیایی هانگژو چین در دو رشته دومیدانی و قایقرآنی هستند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151529
  • دیدگاه‌ها برای دو ورزشکار ملایر مستعد حضور در بازی های آسیایی هانگژو/ رشد ۱۰ برابری اعتبارات تامین و تجهیز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.