• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

دومین بازار روز نهاوند احداث می‌شود/ تخریب املاک خطرزا توسط شهرداری + تصاویر

  • کد خبر : 115373
  • 06 خرداد 1400 - 9:27
دومین بازار روز نهاوند احداث می‌شود/ تخریب املاک خطرزا توسط شهرداری + تصاویر

محمد حسین پور گفت: در ادامه ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر بازار روز شماره ۲ نهاوند در کوچه زینبیه این شهر احداث می‌شود. به گزارش عصر همدان، محمد حسین پور، شهردار نهاوند در گفت و با خبرنگاران گفت: بازار روز در کوچه زینبیه شهر نهاوند به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث می‌شود تا دست‌فروشان عزیز در […]

محمد حسین پور گفت: در ادامه ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر بازار روز شماره ۲ نهاوند در کوچه زینبیه این شهر احداث می‌شود.

به گزارش عصر همدان، محمد حسین پور، شهردار نهاوند در گفت و با خبرنگاران گفت: بازار روز در کوچه زینبیه شهر نهاوند به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث می‌شود تا دست‌فروشان عزیز در این مکان مستقر شوند.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای ساماندهی دست‌فروشان انجام می‌شود و بازار روز شماره ۲ خواهد بود که به تعداد ۳۲ غرفه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شهردار نهاوند یکی از معضلات شهر نهاوند را وجود دست‌فروشان بیان کرد و افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و حمایت از دست‌فروشان این اقدام صورت می‌گیرد.

حسین پور در ادامه از بازگشایی بازار روز شماره ۱ طی چند روز آینده خبر داد و گفت: به‌زودی دست‌فروشان ساماندهی می‌شوند و در بازار روز استقرار خواهند یافت.

وی در ادامه از تکمیل مبلمان پروژه پیاده راه سعدی خبر داد و اظهار داشت: در راستای تکمیل این طرح و خدمت به شهروندان اقدام به نصب سطل‌های زباله در ادامه اجرای مبلمان شامل نصب نیمکت و گلدان شده است.

شهردار نهاوند در ادامه به پروژه احداث چهارباغ اشاره کرد و گفت: زیرسازی زمین اسکیت در این طرح صورت گرفته است و این پروژه نیز در حال تکمیل شدن است.

حسین پور از رفع خطر از حمام پای قلعه به دستور دادستان خبر داد و بیان داشت: در پی بازدید دادستان شهرستان نهاوند به همراه نماینده شهرداری و کلانتری ۱۱ از حمام قدیمی پای قلعه در هفته گذشته دستور رفع خطر این ملک توسط دادستانی حسب ماده ۲ و ۵ حفظ حقوق عامه به اداره میراث فرهنگی صادر شد و روز گذشته این اداره با همکاری شهرداری نهاوند اقدام به رفع خطر از این ملک کردند.

وی همچنین از رفع خطر املاک خطرزا در مناطق مختلف شهر نهاوند خبر داد و بیان داشت: در این راستا ملک خطرزا واقع در دهنو راه رفع خطر و هم‌چنین ورودی‌های ملک خطرزا واقع در کوی صفی پور به‌منظور ایجاد امنیت و سلامت شهروندان توسط شهرداری نهاوند مسدود شد.

شهردار نهاوند گفت: با توجه به برنامه شهرداری نهاوند جهت رفع خطر و همچنین حمایت دادستان شهرستان نهاوند با دستور قضایی چند ملک شناسایی‌شده واقع در دهنو راه، دستغیب، جوادیه، شیخ منصور و کوی صفی پور توسط اجرائیات شهرداری نهاوند رفع خطر شد.

وی افزود: به اطلاع کلیه مالکین دارای ملک خطرزا می‌رسانیم نسبت به رفع خطر ملک خود اقدام نماید در غیر این صورت شهرداری رأساً نسبت به رفع خطر املاک اقدام و برابر تبصره بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هزینه انجام‌شده به‌اضافه ۱۵ درصد از مالک اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115373
  • دیدگاه‌ها برای دومین بازار روز نهاوند احداث می‌شود/ تخریب املاک خطرزا توسط شهرداری + تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.