• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

دهه فجر امسال رنگ شهادت دارد/وجود الگوی روشنی از حرکت انقلاب اسلامی در همدان

  • کد خبر : 47604
  • 18 بهمن 1398 - 8:51
دهه فجر امسال رنگ شهادت دارد/وجود الگوی روشنی از حرکت انقلاب اسلامی در همدان

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  با بیان اینکه دهه فجر امسال با سالهای قبل متفاوت است چون رنگ شهادت دارد گفت:  شهید سلیمانی نماد نسل اولی است که خوش فرجام بود و سرانجام نیکی داشت و به عنوان یک قله در مقابل جهان قرار گرفته  و سرمایه ای برای ما شد. به گزارش عصر […]

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  با بیان اینکه دهه فجر امسال با سالهای قبل متفاوت است چون رنگ شهادت دارد گفت:  شهید سلیمانی نماد نسل اولی است که خوش فرجام بود و سرانجام نیکی داشت و به عنوان یک قله در مقابل جهان قرار گرفته  و سرمایه ای برای ما شد.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، شامگاه گذشته در گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان ضمن تبریک چهل و یکمین سال پیروز انقلاب اسلامی و دهه فجر، اظهار داشت: ریشه انقلاب اسلامی در قیام حضرت زهرا(س) است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما ریشه فاطمی، علوی و الهی دارد، گفت: تأسیس حاکمیت و نظام اسلامی براساس نقشه الهی و آرمان نهایی آن یعنی طلوع خورشید ولایت عظمی و فرج امام زمان(عج) است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه استان همدان یکی از استان های پیشگام و همراه با ابتکار در حرکات اسلامی و انقلابی است، تاکید کرد: در حرکات اسلامی و انقلابی که با روشنفکری و خوش فکری به نهضت امام(ره) متصل شده است و معلمان بزرگی این نسل را محکم و استوار کردند و این به جهت شور مردم در انقلاب بود.

حاج علی اکبری گفت: ما در استان همدان می توانیم یک الگوی روشنی از حرکت انقلاب اسلامی را مشاهده کنیم و همچنین از حوزه های علمیه با حضور اساتید بزرگ از نظر علمی، معرفتی استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: با وجود هیئت های مذهبی، کانون های فکری و نواندیش دینی در مساجد، که روح انقلاب در آنان دمیده شده ، مقدمات پیشگامی همدان رونق می گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: دهه فجر امسال با سالهای قبل متفاوت است چون رنگ شهادت دارد. شهید سلیمانی نماد نسل اولی است که خوش فرجام بود و سرانجام نیکی داشت و به عنوان یک قله در مقابل جهان قرار گرفته و سرمایه ای برای ما شد.

حاج علی اکبری در ادامه افزود: شهید سلیمانی برای ما حجت و  پایه های یک شخصیت و نماد نسل انقلابی است.

وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی به ما آموخت تا کاملاًً مشغول آرمان انقلاب و ثابت قدم باشیم و این مسیر را تا طلوع خورشید اسلام ادامه دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پایان با اشاره به بیانات رهبری، خاطرنشان کرد: ما باید به جوانان اطمینان کنیم و کار را به آنها بسپاریم و مسیرها را برای آنها باز کنیم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47604
  • دیدگاه‌ها برای دهه فجر امسال رنگ شهادت دارد/وجود الگوی روشنی از حرکت انقلاب اسلامی در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.