• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
معاون سیاسی سابق سپاه قدس:

دشمن در جنگ رسانه‌ای درصدد القای ناامیدی است

  • کد خبر : 208301
  • 09 دی 1402 - 12:21
دشمن در جنگ رسانه‌ای درصدد القای ناامیدی است
معاون سیاسی سابق سپاه قدس گفت: دشمنان با استفاده از رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی سعی دارند ناامیدی را در جامعه القا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، سردار رحیم لیالی در اجتماع مردم نهاوند به مناسبت حماسه ۹ دی گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره نشان دادند در زمانی که نیاز است در صحنه با قدرت حاضر می‌شوند.

وی اظهار داشت: مردم مومن کشور در روز نهم دی احساس مسئولیت کردند و وقتی دیدند که فتنه‌گران به مقدسات و ارزش‌های انقلابی و اسلامی توهین کردند دیگر تحمل نکردند و روزی تاریخی را رقم زدند.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس افزود: دشمن همواره در حال طراحی و نقشه‌کشی است و باتوطئه سعی در مهار کردن انقلاب اسلامی دارند ولی امروز می‌بینیم انقلاب اسلامی در منطقه نفوذ کرده است.

وی بیان کرد: دشمنان با استفاده از رسانه‌ها و ابزارهای ارتباطی سعی دارند ناامیدی را در جامعه القا کنند و بگویند که انقلاب اسلامی ناتوان است.

لیالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهید سلیمانی نمونه برجسته‌ای از کسانی بود که در مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی پرورش یافته بود و همه زندگی ایشان برای همه ما درس بود.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس اظهار داشت: در همه حوزه‌ها شهید سلیمانی نمونه و الگویی بود برای ما و باید از زندگی ایشان درس بگیریم.

وی عنوان کرد: همانطور که شهید سلیمانی گفتند؛ تنها راه عاقبت بخیری گوش دادن به بیانات امام امت و عمل کردن به فرامین ایشان است و هرجا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردیم موفق بودیم و دشمنان ناکام ماندند.

لیالی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات گفت: در این انتخابات مردم استان همدان به کاندیداهایی که جهادی، ولایی، مومن و در خدمت مردم مانند شهید سلیمانی و شهید همدانی هستند، انتخاب کنند.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی کرده و واحدهای تولیدی تعطیل شده زیادی را به چرخه تولید برگردانده و عملکردی امیدوار کننده داشته است.

وی در پایان گفت: با وجود این اقدامات ولی پیوست رسانه‌ای این کارها دارای مشکل است و این مشکل را هم باید برطرف کنند تا‌ گزارش اقدامات به گوش مردم برسد.
انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208301
  • دیدگاه‌ها برای دشمن در جنگ رسانه‌ای درصدد القای ناامیدی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.