• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

دست یاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نوسازی مدارس همدان از نیروهای جهادی بسیج

  • کد خبر : 134587
  • 17 آبان 1400 - 8:46
دست یاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نوسازی مدارس همدان از نیروهای جهادی بسیج

در جلسه ای که به میزبانی سپاه ناحیه همدان برگزار شده بود رئیس دانشگاه علوم و مدیر کل نوسازی استان اعلام کردند با تمام توان از نیروهای جهادی حمایت خواهند کرد. به گزارش عصرهمدان، در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی از محرومین، جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مدیر کل نوسازی مدارس […]

در جلسه ای که به میزبانی سپاه ناحیه همدان برگزار شده بود رئیس دانشگاه علوم و مدیر کل نوسازی استان اعلام کردند با تمام توان از نیروهای جهادی حمایت خواهند کرد.

به گزارش عصرهمدان، در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی از محرومین، جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مدیر کل نوسازی مدارس استان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و رئیس دفتر حاج بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی،  به میزبانی سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در این جلسه ضمن تشکر از پشتیبانی سازمانها و ادارات از نیروهای جهادی، بر لزوم تقویت گروههای جهادی تاکید کرد.

در ادامه جلسه، با رایزنی هایی که صورت گرفت مقرر شد یک کلینیک سیار دندانپزشکی در اختیار گروه جهادی شهید زارع الوانی قرار گیرد و همچنین این گروه جهادی بتوانند از ظرفیت درمانگاههای دولتی که قابلیت ارائه خدمات دندان پزشکی دارند استفاده کنند.

همچنین معاون دانشگاه علوم‌پزشکی بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی و اقدامات جهادی سلامت محور و برای پایش سلامت به مناسبت هفته بسیج، دانشگاه علوم پزشکی از امکانات دارویی و ویزیت رایگان در این پایش سلامت حمایت خواهد کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز گفت: با تمام توان در جهت بازسازی و تعمیر مدارس قدیمی و بالاخص مدارس کوثر سپاه، تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=134587
  • دیدگاه‌ها برای دست یاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نوسازی مدارس همدان از نیروهای جهادی بسیج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.