• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

دست منافقین برای مردم ایران اسلامی رو شده است/منافقان به‌عنوان ابزار دست دشمنان در فتنه‌ها و ترورها نقش فعال دارند

  • کد خبر : 11787
  • 05 مرداد 1398 - 13:42
دست منافقین برای مردم ایران اسلامی رو شده است/منافقان به‌عنوان ابزار دست دشمنان در فتنه‌ها و ترورها نقش فعال دارند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: منافقین به‌عنوان خائنین به وطن و ابزاری در دست دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در حق مردم ایران دست به جنایت زده‌اند و دستشان برای مردم رو شده است. سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  با بیان اینکه عملیات مرصاد آخرین حربه استکبار جهانی بعد از جنگ تحمیلی بود […]

فرمانده سپاه نهاوند گفت: منافقین به‌عنوان خائنین به وطن و ابزاری در دست دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در حق مردم ایران دست به جنایت زده‌اند و دستشان برای مردم رو شده است.

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  با بیان اینکه عملیات مرصاد آخرین حربه استکبار جهانی بعد از جنگ تحمیلی بود تا انقلاب اسلامی را نابود کنند افزود: نقشه دشمنان در عملیات مرصاد نقش بر آب شد و رزمندگان و مدافعان غیور کشور درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

وی اظهار داشت: دشمنان که بعد از دفاع مقدس نیز درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند بعد از پذیرش قطعنامه به خیال تصرف ایران منافقین را روانه کشور کردند و از آن‌ها حمایت کردند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در عملیات مرصاد با حضور به‌موقع و رشادت‌های کم‌نظیر رزمندگان همدانی منافقین به درک واصل شدند و با همکاری نیروهای مسلح تلفات بسیار سنگینی بر منافقین و خائنین به کشور وارد شد.

وی بیان داشت: منافقین با توجه به اقداماتی که داشتند دستشان برای مردم رو شده است چون در دوران دفاع مقدس با صدام ملعون بر ضد مردم کشورمان همکاری اطلاعاتی و عملیاتی داشتند و در جریان عملیات مرصاد نیز سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند.

مرادی ادامه داد: منافقان با شکنجه اسرای ایرانی در دوران دفاع مقدس، دادن اطلاعات به دشمن بعثی، ترور مردم کوچه و بازار نشان دادند که جیره‌خوار و دشمنان انقلاب و خائن به کشور هستند.

وی گفت: عملیات مرصاد بسیار مهم و تأثیرگذار بود و ویژگی‌های بسیار زیادی داشت که همدلی و همکاری نیروهای مسلح و ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز ازجمله این ویژگی‌ها بود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تقویت روحیه مقاومت و انقلابی گری ویژگی دیگر این عملیات بود چون هر جا مقاومت کرده‌ایم دشمنان شکست‌خورده‌اند و این راهبرد مقاومت باید ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: در عملیات مرصاد بیش از ۲ هزار نفر از منافقان به هلاکت رسیدند و تجهیزات بسیار زیادی از آن‌ها منهدم و به‌جای ماند که این حجم تجهیزات نشان‌دهنده حمایت‌های گسترده دشمنان انقلاب اسلامی از منافقین بود.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: رزمندگان استان همدان در این عملیات نقش کم‌نظیری داشتند و به‌عنوان اولین گروه در مقابل منافقان ایستادند و در این راه شهدای گران‌قدری تقدیم کردند.

مرادی بابیان اینکه دشمن همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: در طول این ۴۰ سال دشمنان انقلاب اسلامی از همه عناصر و از همه حربه‌های خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی استفاده کرده‌اند که منافقین نیز به‌عنوان آلت دست آن‌ها همیشه فعال بوده‌اند.

وی افزود: منافقین جنایتکار در دهه ۶۰ با ترورها و کمک به صدام در فتنه سال ۷۸ و در فتنه سال ۸۸ نقش فعالی داشتند و در فتنه سال ۹۶ نیز برعلیه مردم اقدام کردند و در طول این سال‌ها دستشان به خون فرزندان این مرزوبوم آغشته شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: منافقین در بحث تحریم‌های اقتصادی و توان هسته‌ای با گرا دادن به دشمنان نشان دادند که دشمن ملت ایران اسلامی هستند و مردم نیز از این جنایتکاران و خیانت‌کاران بیزار هستند.

وی ادامه داد: منافقین خودفروخته ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کردند و مسئولان کشور در سال‌های اوایل انقلاب را به شهادت رساندند ولی به برکت مقاومت مردم و حضور درصحنه، دشمنان شکست‌خورده و ناامید شده‌اند.

مرادی افزود: منافقین امروز در حال دست‌وپا زدن و کمک گرفتن از دشمنان انقلاب اسلامی هستند تا نسبت به تضعیف کشور و نقاط قوت انقلاب اسلامی اقدام کنند و از هر راهی بتوانند ضربه می‌زنند.

وی گفت: به برکت حضور مردم و خون مطهر شهدا و با هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز نیروهای مسلح هوشیار و آگاه هستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11787
  • دیدگاه‌ها برای دست منافقین برای مردم ایران اسلامی رو شده است/منافقان به‌عنوان ابزار دست دشمنان در فتنه‌ها و ترورها نقش فعال دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.