• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

دستگیری ۵۰ نفر از اراذل و اوباش در نهاوند

  • کد خبر : 146135
  • 09 اسفند 1400 - 8:49
دستگیری ۵۰ نفر از اراذل و اوباش در نهاوند

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ ذبیح الله درویشی در گفتگو با اصحاب رسانه نهاوند گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم و شهروندان است و با کسانی که بخواهند مخل امنیت شوند به شدت برخورد می شود. وی با اشاره […]

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ ذبیح الله درویشی در گفتگو با اصحاب رسانه نهاوند گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم و شهروندان است و با کسانی که بخواهند مخل امنیت شوند به شدت برخورد می شود.

وی با اشاره به وقوع سه فقره قتل در نهاوند در هفته گذشته اظهار داشت: با تلاش عوامل انتظامی قاتل حادثه اول در کمتر از دو ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

درویشی افزود: در قتل دوم نیز که دو نفر توسط یک نفر به قتل رسیدند در کمتر از ۷۲ ساعت قاتل و همدستانش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به طرح مبارزه با اراذل و اوباش در نهاوند گفت: در هفته گذشته این طرح در نهاوند شروع شده است و بیش از ۷۰ قبضه سلاح سرد و چند قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: این طرح به صورت منسجم و مقتدرانه اجرا می شود و تاکنون ۵۰ نفر از اراذل و اوباش سطح یک و سه شهرستان نهاوند در این طرح دستگیر شدند.

درویشی بیان داشت: به معدود افرادی که درصدد درگیری و قدرت نمایی هستند و از سلاح سرد استفاده می کنند هشدار می دهیم که پلیس بدون هیچگونه اغماضی با آنها برخورد می کنند.

وی در پایان گفت: سخت ترین برخورد قانونی پلیس با قانون شکنان و مخلان امنیت انجام می شود و در این زمینه هیچگونه مماشاتی با اراذل و اوباش نداریم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146135
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۵۰ نفر از اراذل و اوباش در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.