• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر

  • کد خبر : 46923
  • 14 بهمن 1398 - 13:02
دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی از دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و سارق سیم برق در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از […]

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی از دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و سارق سیم برق در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و توزیع آن در محلات حاشیه شهر و جرم خیز، طرح پاکسازی این مناطق در دستور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ماموران یگان امداد، ۴ توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند، گفت: توزیع کنندگان به همراه ۴ گرم حشیش، ۳ گرم هروئین، ۴ گرم ماده مخدر شیشه، ۶ عدد پایپ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ نیز یک متهم را با مقادیری تریاک دستگیر کردند.

وی افزود: در این ماموریت، همچنین ماموران کلانتری ۱۲ و پاسگاه زمان آباد، ۱۰ گرم هروئین، مقادیری ماده مخدر شیشه و تریاک را کشف و ۴ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

سلگی در ادامه از دستگیری سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهرستان ملایر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی، سرانجام ماموران، متهم را شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات فنی و بازجویی ها، به ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: در بازرسی های صورت گرفته، ۱۰۰ متر کابل هوایی از نامبرده کشف و یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شد.

وی در پایان یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/د

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46923
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۹ توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.