• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

دستگیری ۲۴ توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در شهر همدان

  • کد خبر : 17254
  • 06 شهریور 1398 - 13:45
دستگیری ۲۴ توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در شهر همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲۴ توزیع کننده خرد فعال و معتاد متجاهر در چند محله شهر همدان در اجرای طرح جمع آوری توزیع کنندگان موادو معتادان متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ “هادی قزوینه ای” در تشریح این خبر گفت: در […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۲۴ توزیع کننده خرد فعال و معتاد متجاهر در چند محله شهر همدان در اجرای طرح جمع آوری توزیع کنندگان موادو معتادان متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ “هادی قزوینه ای” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر که در دو روز گذشته انجام شد، کارکنان این پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی در چند محله شهر همدان، توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را شناسائی کردند.

وی افزود:ماموران پلیس با انجام چند عملیات ضربتی ۷ توزیع کننده مواد مخدر که ۳ نفر از آنها سارق حرفه ای بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ قزوینه ای در ادامه گفت: از متهمان مقدار ۱۹ گرم و ۵۰ سانت با لفافه انواع مواد مخدر آماده به فروش، یک ترازو ، یک عدد پایپ ، یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و یک فقره پلاک سرقتی موتور سیکلت نیز کشف شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت، متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند و همچنین تعداد ۱۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر که پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه گفت: شناسایی توزیع کنندگان خرد با اشراف اطلاعاتی از رویکرد های اصلی پلیس بوده و دستگیری فوق الذکر هشداری به سایر خرده فروشان موادمخدر می باشد که بدانند از چنگال قانون نمی توان گریخت .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17254
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۲۴ توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در شهر همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.