• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
رزمنده دوران دفاع مقدس:

در دوران دفاع مقدس، همه دنیا مقابل جمهوری اسلامی مردود شدند

  • کد خبر : 187053
  • 25 خرداد 1402 - 14:28
در دوران دفاع مقدس، همه دنیا مقابل جمهوری اسلامی مردود شدند
رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، همه مبانی اعتقادی و رفتاری غرب را به چالش کشیدند گفت: تمام دنیا در دوران دفاع مقدس مقابل جمهوری اسلامی ایران بودند و همه آن‌ها نمره مردودی گرفتند.

به گزارش عصر همدان؛ علی اصغر عزیزی ظهر امروز در سلسله نشست‌های تریبون آزاد رسانه‌ای  که به همت بسیج رسانه و نسرا برگزار شد،با بیان اینکه مستکبران نسبت به دفاع مقدس هنوز هم احساس خطر دارند گفت: به همین دلیل است که در جامعه ما به دنبال ایجاد چالش هستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تمامی مبانی اعتقادی و رفتاری غرب را به چالش کشیدند افزود: تمام دنیا در دوران دفاع مقدس مقابل جمهوری اسلامی ایران بودند و همه آن‌ها در مقابل جمهوری اسلامی نمره مردودی گرفتند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند آرام آرام ما را به زمین بزند چرا که در  عرصه حقوق بشر و رعایت اخلاق در جنگ شکست خورده است درنتیجه با خشم خود بر علیه ما هجمه وارد می‌کند.

عزیزی با بیان اینکه سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه دفاع مقدس وجود دارد عنوان کرد: امضای شهید عباس بابایی در زیر نامه ای به خلبانان وجود دارد که به همه دستور داده است وقتی وارد خاک عراق می‌شوند فقط مراکز اقتصادی و نظامی دشمن را بمباران کنند و به مردم عادی آسیبی وارد نشود.

این راوی دوران دفاع مقدس با تاکید براینکه رزمندگان اخلاق را در جنگ رعایت کردند گفت: این درحالی است که دشمن بارها نسبت به بمباران مردم مظلوم از جمله زنان و کودکان اقدام کرد و همدان حدودا ۳۸۰ بانوی شهید دارد که در بمباران شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در مواضع خود کار می‌کند تا نسل جوان را دچار شبهه کند تصریح کرد: این درحالی است که متاسفانه حقانیت دفاع مقدس مغفول مانده است و هنوز جا دارد تا رسانه‌ها همه حقایق را بازگو کنند.

عزیزی در پایان یکی از خاطرات دوران دفاع مقدس را تعریف کرد و گفت: سال ۶۴ به همراه فرمانده‌ام که چشم انتظار به دنیا آمدن فرزندش بود راهی منطقه جنگی شدیم؛ آن روزها صدام مردم بی‌گناه را بمباران می‌کرد و همدان هم یکی از شهرهایی بود که بمباران می‌شد.

این راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: فرمانده در مسیر می‌گفت ترساندن زن و پیرزن گناه است، ترساندن زن باردار گناه است، بعثی‌ها به زودی تقاص کارهایشان را می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه چند ماه بعد از بمباران همدان عملیات والفجر ۸ بود خاطرنشان کرد: این عملیات مربوط به آزادسازی فاو بود و در آن بیش از ۴۵ فروند هواپیمای دشمن سرنگون شدند، همان موقع فرمانده گفت:«اصغر یادت میاد چی می‌گفتم؟ بعثی‌ها تقاص سنگینی دادند»

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187053
  • دیدگاه‌ها برای در دوران دفاع مقدس، همه دنیا مقابل جمهوری اسلامی مردود شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.