• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

لزوم آموزش بازی های بومی و محلی به مربیان ورزشی

  • کد خبر : 9885
  • 23 تیر 1398 - 8:24
لزوم آموزش بازی های بومی و محلی به مربیان ورزشی

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد از برگزاری کلاس مربیگری بازیهای بومی محلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این کلاس آموزشی ۲۵ مربی و معلم ورزش استان ثبت نام کرده‌ و با نحوه برگزاری بازیهای بومی محلی آموزش خواهند دید. یوسف ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد از برگزاری کلاس مربیگری بازیهای بومی محلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این کلاس آموزشی ۲۵ مربی و معلم ورزش استان ثبت نام کرده‌ و با نحوه برگزاری بازیهای بومی محلی آموزش خواهند دید.

یوسف ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ زیر نظر فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: مجوز برگزاری این کلاس‌ها بعد از پیگیری و تلاش ۲ ساله دریافت شده است.

وی گفت: این کلاس ها از ۲۶ الی ۲۸ تیرماه به میزبانی شهرستان اسدآباد در مجتمع خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود.

ولی‌زاده بابیان اینکه مدرس این دوره رئیس کمیته آموزش فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی است، تصریح کرد: در این کلاس‌ها ۲۵ مربی و معلم ورزش شهرستان و اقصی نقاط شهرستان ثبت نام کرده و با نحوه و برگزاری بازیهای بومی محلی آموزش خواهند دید که در پایان بعداز برگزاری آزمون برای قبول شدگان کارت مربیگری درجه ۳ صادر خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها به همت هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسداباد و همکاری اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود‌.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد اذعان داشت: برگزاری این دوره به جهت احیا و ترویج بازیهای سنتی و بومی محلی برای علاقمندان و انتقال به نسل جدید بسیار مهم و ضروری است‌.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=9885
  • دیدگاه‌ها برای لزوم آموزش بازی های بومی و محلی به مربیان ورزشی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.