• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

درخشش بانوان تکواندو کار بهاری در لیگ برتر کشور

  • کد خبر : 72335
  • 04 تیر 1399 - 9:31
درخشش بانوان تکواندو کار بهاری در لیگ برتر کشور

علیرضا صفی زاده، از کسب مقام ششم تیم تکواندوی بانوان شهر بهار در بین ۲۰ تیم شرکت کننده در لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: این تیم ۱۰ نفره با ترکیب کاملاً بومی باعث تعجب همه مربیان تیم ملی شدند. علیرضا صفی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار […]

علیرضا صفی زاده، از کسب مقام ششم تیم تکواندوی بانوان شهر بهار در بین ۲۰ تیم شرکت کننده در لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: این تیم ۱۰ نفره با ترکیب کاملاً بومی باعث تعجب همه مربیان تیم ملی شدند.

علیرضا صفی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ تیم تکواندوی بانوان شهر بهار را از پدیده های لیگ پانزدهم تکواندوی بانوان کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم شرکت داشتند که تیم بانوان بهار در جمع ۱۰ تیم برتر قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله دوم مسابقات که ۶ هفته از آن در بهمن ماه در حال برگزاری بود، در جایگاه ۶ ام قرار گرفتیم که با شیوع بیماری کرونا مسابقات لغو گردید.

صفی زاده بیان کرد: جلسه تعیین تکلیف هجدهمین دوره لیگ برتر مردان “جام خلیج فارس” و پانزدهمین دوره لیگ تکواندو بانوان “جام کوثر” سال ۹۸ با حضور نمایندگان تیم های حاضر در این لیگ ها، در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد و تصمیم بر این شد که تیم های برتر با حفظ جایگاه تیم ها در آخرین هفته مسابقات معرفی شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار ادامه داد: در بخش بانوان که ۶ هفته مرحله پایانی آن تا بهمن ماه برگزار شده بود، تیم های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن مشترکا به عنوان قهرمانان، اسپریچو نائب قهرمان و داتیس یزد به عنوان تیم سوم معرفی شد و تیم بهار نیز در رده ۶ ام قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تیم بانوان تکواندوی بهار با بهره گیری از بازیکنان و کادر فنی بومی در این رقابت ها شرکت کرده بود و توانست با حضور قدرت های برتر این رشته نتایج درخشانی کسب کند.

صفی زاده ادامه داد: این تیم ۱۰ نفره شهرستانی با مربیگری مژگان حبیبی و با هزینه شخصی به مسابقات اعزام شدند که با وجود تیم های بزرگ کشوری و بهره گیری از اسپانسرهای قوی با درخشش خوبی که از خود نشان دادند تعجب همه مربیان تیم ملی را برانگیختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: به مناسبت روز دختر مراسم کوچکی در تقدیر از این بانوان در اداره ورزش شهرستان برگزار شد که در وقت مناسب دیگری از آنها تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72335
  • دیدگاه‌ها برای درخشش بانوان تکواندو کار بهاری در لیگ برتر کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.