• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

خیلی از تحریم ها بر علیه ایران بخاطر توصیه سازمان منافقین است/تاریخ مصرف مریم رجوی در حال تمام شدن است

  • کد خبر : 10468
  • 26 تیر 1398 - 18:25
خیلی از تحریم ها بر علیه ایران بخاطر توصیه سازمان منافقین است/تاریخ مصرف مریم رجوی در حال تمام شدن است

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه یکی از کارهای سازمان مجاهدین خلق برآورد تاثیر تحریم های ایران است گفت: خیلی از تحریم هابی که آمریکابر علیه ایران اعمال کرده است بخاطر توصیه های مجاهدین خلق است.   به گزارش عصر همدان، ابراهیم خدابنده عضو سابق و ارشد سازمان منافقین عصر امروز در دوره […]

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه یکی از کارهای سازمان مجاهدین خلق برآورد تاثیر تحریم های ایران است گفت: خیلی از تحریم هابی که آمریکابر علیه ایران اعمال کرده است بخاطر توصیه های مجاهدین خلق است.

 

به گزارش عصر همدان، ابراهیم خدابنده عضو سابق و ارشد سازمان منافقین عصر امروز در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی با بیان اینکه در سال ۵۹ در انگلستان عضو سازمان منافقین شدم افزود: ۲۳ سال در بخش روابط بین الملل سازمان منافقین فعالیت کردم و در سال ۸۲ به ایران آمدم.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از شما سالهای ۶۰ را تجربه نکردید و این سالها به عنوان تاریخ در مملکت مانده است افزود: طوفان هایی که جمهوری اسلامی  در این دوران گذرانده به قول مسعود رجوی هر کدام میتوانست یک ابر قدرت را برکنار کند اما جمهوری اسلامی ایران مقاومت کرد.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین اظهار کرد: در ایران سال ۵۷ انقلاب شد و شعار استقلال، آزادی و  جمهوری اسلامی بود، شما بروید سال ۵۷ و فکر کنید راجع به استقلال ایرانی که وابسته به آمریکا بود و اینکه مملکت میتواند مستقل از آمریکا باشد در ذهن کسی نمیگنجید.

وی ادامه داد: عمده گندم ایران از آمریکا وارد میشد و فیلم های سینمایی تماما آمریکایی بود و دغدغه ما فقط استقلال بود.

خدابنده عنوان کرد: در آن زمان مسعود رجوی خیلی خوب نهج ابللاغه و قرآن میخواند و می گفت با این انقلاب استقلال محقق نخواهد شد و فقط سازمان مجاهدین چون متکی به طبقه کارگر است می تواند استقلال ایجاد کند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان بنده فکر نمیکردم حادثه ۷ تیر کار منافقین باشد گفت: یک سال بعد مسعود رجوی جلسه ای در پاریس گذاشت و داستان را تعریف کرد و گفت ما آنجا کانال ورود آمریکا را کور و خط وابستگی را از بین بردیم .

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین اظهار کرد: آمریکا  در ۱۶ سال بعد مجاهدین خلق را جز لیست تروریست آورد و رجوی آن زمان گفت آمریکا میخواهد حالی به دولت اصلاحات بدهد مگرنه چرا ما آن همه ترور کردیم به ما تروریست نگفتند.

وی با بیان اینکه شیوه های جذب سازمان منافقین بسیار حرفه ای است افزود:  اینها میتوانند سیاه را سفید و سفید را سیاه نشان دهند.

خدابنده عنوان کرد: چهل سال جمهوری اسلامی با خیلی از بحران ها سروکار داشت و پشت همه اینها به نوعی منافقین بودند و مسعود رجوی می گفت وقتی انقلاب بود همه رفتند دنبال حزب و ما به دنبال جمع کردن سلاح و فرستادن نفوذی  به ارگان های مختلف شدیم و هر جا نتوانستیم  ورود کنیم منفجرش کردیم.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف مسعود رجوی تمام شده بود افزود: دشمنان انقلاب دیگر دنبال سازمانی جدید بودند و  کم کم مسعود رجوی را از صحنه خارج و به او خدابیامرز می گفتند.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین اظهار کرد: بعد از انتقال سازمان مجاهدین خلق به آلبانی سازمان با یک معضل اساسی روبرو شد و اواخر ۹۶ و اوایل ۹۷ حدود ۱۵۰ نفر درخواست جدایی دادند  و جداشده ها یک معضل شدند.

وی با بیان اینکه سازمان مجاهدین خلق با شگردهای پیچیده از طریق فضای مجازی اطلاعات جمع میکند افزود: دو سال پیش خبری آمد که یک شرکت آلبانی  تعداد زیادی دستگاه برای یک مشتری وارد کرده که فهمیدند منافقین است.

خدابنده عنوان کرد: آنها شروع کردند اکانت های توییتری درست کردند و خودشان لایک و ریتوییت می کردند  اما بعد یک مدت این شیوه شکست خورد.

وی با بیان اینکه سازمان به دنبال جذب توده ای نیست افزود: مسعود رجوی یکبار گفت دیگر ۲۲ بهمن و انقلابی به این راحتی دیگر تکرار نخواهد شد و انقلاب را قدرت رسیدن به صورت کودتا با کمک خارجی ها می دانست و برای رسیدن به قدرت در ایران نیاز به حمایت یک ابر قدرت داشت.

مسئول بین الملل سازمان مجاهدین اظهار کرد: رجوی برای اینکه به هدف برسد هر وسیله ای را مجاز میدانست به طور مثال در  اینستاگرام از عکس های دختران جوان، بعد گورخواب ها و از مواردی این چنینی استفاده می کرد.

وی عنوان کرد: آن زمان دغدغه ما استقلال بود و سازمان با آن ترفند ما را جذب کرد اما امروز از ترفندهای مختلف استفاده می کند.

خدابنده با بیان اینکه  یکی از کارهای سازمان برآورد تاثیر تحریم های ایران است: این اطلاعات هم بعضا از کسانی جمع میکنند که نمی دانند ان طرف چه کسی هست و بعد این اطلاعات پردازش و تبدیل به یک مجموعه  اطلاعات می شود.

وی عنوان کرد: خیلی از تحریم هابی که آمریکا اعمال کرده است بخاطر توصیه های مجاهدین خلق است.

مسئول بین الملل سازمان مجاهدین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جدا شده ها از سازمان منافقین را به رسمیت شناخته است افزود: قوه قضائیه اینها را به  و حتی خواسته که هویت آنها شناخته نشود.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف مریم رجوی هم دارد تمام میشود گفت: همیشه سازمان در ۳۰ خرداد یک جلسه در پاریس میگذاشت و  یک سری  از آمریکایی ها می امدند صحبت میکردند اما امسال به سازمان اجازه ندادند و غربی ها دارند از سازمان منافقین ناامید میشوند.

خدابنده در پایان با بیان اینکه  ما یک  انجمن نجات متشکل از اعضای سابق مجاهدین خلق در ۲۷  شعبه استانی داریم افزود: ما در این انجمن سعی میکنیم با خانواده های اعضای سازمان جلسه بگیذاریم و  برایشان افشاگری، شاید همان موقع یکی برای من افشا میکرد الان سرنوشتم تغییر می کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10468
  • دیدگاه‌ها برای خیلی از تحریم ها بر علیه ایران بخاطر توصیه سازمان منافقین است/تاریخ مصرف مریم رجوی در حال تمام شدن است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.