• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

خط قرمز ما خدمت بی‌منت به مردم است

  • کد خبر : 70949
  • 24 خرداد 1399 - 14:29
خط قرمز ما خدمت بی‌منت به مردم است

کیومرث سرمدی با بیان اینکه ایجاد رضایتمندی و تلاش انقلابی برای حل مشکلات مردم یک اصل است، گفت: خط قرمز ما خدمت بی‌منت است و در این راستا با دولت همکاری خواهیم داشت. به گزارش عصر همدان؛ نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست شورای اداری شهرستان اسدآباد بعد از آغاز به کار […]

کیومرث سرمدی با بیان اینکه ایجاد رضایتمندی و تلاش انقلابی برای حل مشکلات مردم یک اصل است، گفت: خط قرمز ما خدمت بی‌منت است و در این راستا با دولت همکاری خواهیم داشت.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست شورای اداری شهرستان اسدآباد بعد از آغاز به کار مجلس یازدهم، اظهار کرد: خدمت بی‌منت به مردم خط قرمز ماست و ایجاد رضایتمندی و تلاش انقلابی برای حل مشکلات یک اصل و اولویت کاری ما است.

وی با اشاره به اهداف مجلس یازدهم، افزود: امروز حفظ بیت المال، نظارت و قانونمندی از اولویت های مهم و از اهداف مجلس است.

سرمدی تاکید کرد: آرمان امام، شهدا، رهبری و تمام دلسوزان نظام توجه به مستضعفان و محرومان جامعه است و مجلس یازدهم در این مسیر حرکت می‌کند.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با وجود تمام سختی ها، مشکلات و بعضا کمبودها و گرانی پای انقلاب ایستادند و ذره ای از آرمان های امام و شهدا فاصله نگرفتند، خاطرنشان کرد: این مشکلات هیچ خللی در اعتقاد آن ها نسبت به انفلاب ایجاد نکرد بنابراین خدمت صادقانه و بی منت به این مردم باید برای همه ما یک اصل باشد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم در جهت احقاق مطالبات به حق مردم خواهد بود و در زمینه وظایف نظارتی خود در کنار مردم ایستاده است، افزود: تعامل و همکاری ما با دولت برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی مردم خواهد بود.

فرماندار اسدآباد هم در این نشست با اشاره به وضعیت پروژه های اسدآباد، اظهار کرد: سد نعمت آباد یکی از پروژه های مهم شهرستان است که در حال حاضر ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و این سد با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار در تابستان امسال راه اندازی می‌شود.

مجید درویشی با بیان اینکه تکمیل و راه اندازی تمامی پروژ های عمرانی بالای ۵۰ درصد پیشرفت اولویت کاری دولت است، گفت: مدیران باید برای رضایتمندی و رفع مشکلات مردم قدم برادرند.

وی افزود: پارسال دولت ۸۳ میلیارد تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان بخش مسکونی، دامی و زراعی پرداخت کرده است.

در پایان این نشست از خدمات ۴ ساله رنجبرزاده نماینده دوره دهم مجلس قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70949
  • دیدگاه‌ها برای خط قرمز ما خدمت بی‌منت به مردم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.