• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

خروش دارالجهاد همدان در پی شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر : 42032
  • 17 دی 1398 - 15:43
خروش دارالجهاد همدان در پی شهادت سردار سلیمانی

مردم استان همدان در تجمع بی نظیر ضمن محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت، نفرت خود را از آمریکا فریاد زدند. به گزارش عصر همدان؛ امروز مردم دارالجهاد در شهر همدان و شهرستان ها در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خیابان ها آمدند و ضمن […]

مردم استان همدان در تجمع بی نظیر ضمن محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت، نفرت خود را از آمریکا فریاد زدند.

به گزارش عصر همدان؛ امروز مردم دارالجهاد در شهر همدان و شهرستان ها در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خیابان ها آمدند و ضمن بیعت با سردار قاآنی، فرمانده جدید سپاه قدس، نفرت و انزجار خود را با شعار مرگ بر آمریکا فریاد زدند.

خروش بی‌سابقه مردم ملایر در عزای سردار دل‌ها

امروز ملایر یک‌صدا نوای ای اهل حرم میر و علمدار نیامد را سر داده و در سوگ سردار محبوب دل‌ها سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی گریستند.
جمعیتی که امروز به یاد حاج قاسم سلیمانی به خیابان‌های ملایر آمده بودند فراتر از انتظار همه بود و همه این حضور را بی‌سابقه عنوان کردند.

 

مردم تویسرکان با راهپیمایی علیه آمریکا و متحدانش انزجار خود را اعلام کردند

مردم بصیر، شهید پرور و ولایی تویسرکان؛ امروز با راهپیمایی بزرگ خود با اعتراض به اقدام تروریستی امریکای جهانخوار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، خشم خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کردند.

داغداران سردار در اسدآباد: نه سازش نه تسلیم انتقام انتقام

امروز همزمان با تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زادگاهش شهر کرمان مراسم بزرگداشتی در شهرستان اسدآباد نیز برگزار شد.
این مراسم با حضور تمامی قشر ها پیر و جوان زن و مرد و حتی کودکان شهید دوست برپا شد.

در این مراسم که از همه طیف های مختلف حضور به عمل رسانده بودند کودکانی با پرچم سه رنگ کشور عزیزمان و نیز عکس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیده می‌شدند که برای ادای احترام به سردار قلب ها به خیابان آمده بودند.

در این میان دسته عزاداری به یاد و خاطر شهید سلیمانی برپا و هیئات مختلف با توزیع چای و خرما به مردم ارادت خود را به عرض شهدا رساندند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42032
  • دیدگاه‌ها برای خروش دارالجهاد همدان در پی شهادت سردار سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.