• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

«خدامحوری» و «خودباوری» رمز پیروزی آزادسازی خرمشهر بود

  • کد خبر : 67481
  • 03 خرداد 1399 - 14:00
«خدامحوری» و «خودباوری» رمز پیروزی آزادسازی خرمشهر بود

حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور فتح خرمشهر را فتح ارزشها دانست و گفت: دو ارزشی که در آزادسازی خرمشهر نقش بسزایی داشت، خدامحوری و خودباوری بود. به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مزار شهدای شهر اسدآباد برگزار شد. در این مراسم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، با رعایت […]

حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور فتح خرمشهر را فتح ارزشها دانست و گفت: دو ارزشی که در آزادسازی خرمشهر نقش بسزایی داشت، خدامحوری و خودباوری بود.

به گزارش عصر همدان؛ پیش از ظهر مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مزار شهدای شهر اسدآباد برگزار شد.

در این مراسم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و چیده شدن صندلی‌های حاضران در کنار هر شهید برگزار شد، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات الی بیت المقدس، اظهار کرد: وقتی خبر ازادسازی خرمشهر را به امام(ره) دادند، ایشان فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، و به این معناست که اراده الهی در این امر دخیل بود.

حجت الاسلام علیرضا جمشیدپور فتح خرمشهر را فتح ارزش ها دانست و گفت: یکی از مهمترین ارزش‌ها خدامحوری است که علی رغم کمبود تجهیزات دفاعی و نظامی موجب پیروزی این امر شد.

وی دومین ارزش اسلامی را خودباوری خواند و افزود: تمام همت و تلاش امام این بود که خودباوری و جمله «ما می‌توانیم» را به جامعه بفهماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند قدس، مهمترین مسئله جهان اسلام است، افزود: امروز هم با اراده خداوند و البته مقاومت قطعا فتح قدس رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67481
  • دیدگاه‌ها برای «خدامحوری» و «خودباوری» رمز پیروزی آزادسازی خرمشهر بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.