• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

خبرنگاران رزمندگان خط مقدم در جنگ فرهنگی هستند

  • کد خبر : 79149
  • 22 مرداد 1399 - 20:20
خبرنگاران رزمندگان خط مقدم در جنگ فرهنگی هستند

محمود بداغی گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم در جنگ فرهنگی هستند. به گزارش خبرنگار عصر همدان، سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ، در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در شرایط امروز جامعه که دشمنان، تمام توان رسانه ای خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام به کار گرفته اند، […]

محمود بداغی گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم در جنگ فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ، در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در شرایط امروز جامعه که دشمنان، تمام توان رسانه ای خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام به کار گرفته اند، خبرنگاران باید با آگاهی بخشی در راستای افزایش بصیرت سیاسی جامعه گام برادرند.

بداغی با تاکید بر این که امروز دشمن به دنبال تضعیف روحیه و دلسرد کردن مردم نسبت به نظام است افزود: خبرنگاران، با بیان واقعیت ها و تبیین دستاوردهای نظام در حوزه های دفاعی، علمی، نانو و… امید را به جامعه را تزریق کنند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: تنها دلگرمی دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود، ایجاد مشکلات اقتصادی با راه اندازی تحریم های ظالمانه بود که با این کار مشکلاتی هم برای معیشت مردم ایجاد کرد که طبق گفته کارشناسان غربی به فضل الهی، در این جنگ اقتصادی نیز با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79149
  • دیدگاه‌ها برای خبرنگاران رزمندگان خط مقدم در جنگ فرهنگی هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.