• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

حواشی احداث دفتر یونسکو باید توسط مسئولین امنیتی بررسی شود/تاثیر گذاری دفتر یونسکو در ثبت آثار چندان بالا نیست

  • کد خبر : 146270
  • 11 اسفند 1400 - 8:57
حواشی احداث دفتر یونسکو باید توسط مسئولین امنیتی بررسی شود/تاثیر گذاری دفتر یونسکو در ثبت آثار چندان بالا نیست

احداث دفتر یونسکو در همدان برخی حواشی را به دنبال داشت و افراد تاثیر گذار به دو قطبی مخالف و موافق تبدیل شدند؛ بنا بر اظهارات مسئولین در انتها می بینیم تاسیس این دفتر تاثیر چندانی در ثبت آثار ملی ندارد و هر کشوری تعداد معدودی سهمیه برای ثبت آثار ملی دارد. به گزارش عصرهمدان؛ […]

احداث دفتر یونسکو در همدان برخی حواشی را به دنبال داشت و افراد تاثیر گذار به دو قطبی مخالف و موافق تبدیل شدند؛ بنا بر اظهارات مسئولین در انتها می بینیم تاسیس این دفتر تاثیر چندانی در ثبت آثار ملی ندارد و هر کشوری تعداد معدودی سهمیه برای ثبت آثار ملی دارد.

به گزارش عصرهمدان؛ احداث دفتر یونسکو در همدان برخی حواشی را به دنبال داشت و افراد تاثیر گذار به دو قطبی مخالف و موافق تبدیل شدند؛ بنا بر اظهارات مسئولین در انتها می بینیم تاسیس این دفتر تاثیر چندانی در ثبت آثار ملی ندارد و هر کشوری تعداد معدودی سهمیه برای ثبت آثار ملی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس، احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛  گفت: سال گذشته در دولت قبلی احداث دفتریونسکو مطرح شد و شورا به نتیجه نرسیدند که با مسئول دفتر در ایران جلسه و نشست برگزار شد اما در نهایت مسکوت ماند.

وی افزود: مسئولین امنیتی استان باید بررسی ها را انجام دهند چرا که حواشی این کار می تواند نگران کننده باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: با ثبت اماکن به صورت جهانی مخالف نیستیم اما بحث های حاشیه ای باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که مشکل وجود نداشته باشد ایجاد دفتر بلامانع است.

ناصر صفری افلاکی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان به خبرنگار ما گفت: ما معتقدیم وجود یا عدم وجود دفتر یونسکو تاثیری آنچنانی در ثبت آثار ندارد، البته بنده مخالف تاسیس این دفتر هم نیستم اما باید بدانیم تاثیر گذاری دفتر یونسکو در ثبت آثار چندان بالا نیست.

وی ادامه داد: ما مخالف ثبت آثار نیستیم و باید بدانیم سهمیه کشور در ثبت آثار تعداد معدودی است و از طرفی ایجاد دفتر در هر شهری هزینه بر است، لذا نباید دو قطبی موافق و مخالف در خصوص ایجاد دفتر یونسکو در شهر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146270
  • دیدگاه‌ها برای حواشی احداث دفتر یونسکو باید توسط مسئولین امنیتی بررسی شود/تاثیر گذاری دفتر یونسکو در ثبت آثار چندان بالا نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.