• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:

حماسه ۹ دی دشمنان را ناامید کرد

  • کد خبر : 208187
  • 06 دی 1402 - 8:04
حماسه ۹ دی دشمنان را ناامید کرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری همایش جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روز تاریخی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: در روز نهم دی‌ماه حضور حماسی و به‌یادماندنی مردم در دفاع از ولایت و انقلاب اسلامی باعث شکستی دیگر برای دشمنان شد.
گروسی افزود: حماسه ۹ دی بار دیگر پایبندی مردم عزیز ایران اسلامی به آرمان‌های امام و شهدا را نشان داد و علاقه و ارادت امت را به رهبری معظم انقلاب اسلامی نمایان کرد.
وی عنوان کرد: در سال ۸۸ وقتی مردم دیدند که فتنه گران به امام حسین (ع) و مقدسات اهانت کردند دیگر تحمل نکردند و روز تاریخی و حماسی ۹ دی را خلق کردند که موجب حیرت دنیا شد.
گروسی ادامه داد: برای روایت این روز بزرگ و نمایان کردن چهره واقعی دشمنان و فتنه گران لازم است برنامه‌هایی با محوریت روشنگری اجرا شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان داشت: در راستای جهاد تبیین، برنامه‌های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجرا می‌شود و از سخنرانان و شخصیت‌های کشوری برای حضور در نهاوند دعوت‌شده است.
وی به این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در روز شنبه نهم دی از ساعت ۱۰ صبح در مصلا این شهرستان تجمع مردم ولایتمدار نهاوند را با سخنرانی سردار لیالی معاون سیاسی سابق سپاه قدس را خواهیم داشت.
گروسی افزود: دیگر برنامه شاخص شهرستان هم برگزاری همایش جهاد تبیین با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: این مراسم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) جنب مصلا در هشتم دی‌ماه هم‌زمان با نماز مغرب برگزار می‌شود.
وی در پایان گفت: همچنین همایش جهاد تبیین با موضوع نقش نخبگان در مشارکت حداکثری در انتخابات در روز شنبه ساعت ۱۹ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین راجی نویسنده کتاب صعود چهل‌ساله برگزار می‌شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208187
  • دیدگاه‌ها برای حماسه ۹ دی دشمنان را ناامید کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.