• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مدیر اندیشکده راهبردی سعدا تاکید کرد:

حل مشکلات کشور با منظومه فکری رهبری

  • کد خبر : 208330
  • 09 دی 1402 - 20:08
حل مشکلات کشور با منظومه فکری رهبری
مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: مهم‌ترین مشکل جامعه ما این است که از منظومه فکری مقام معظم رهبری فاصله گرفته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین راجی، امروز بعدازظهر در نشست تبیینی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلی که امروزه در بدنه انقلاب اسلامی احساس می‌شود، این است که گاهاً صحنه طراحی شده دشمن را دقیق تشخیص نمی‌دهیم.

وی افزود: تعداد اقداماتی که روزانه توسط افراد انقلابی در کشور انجام می‌شود را نگاهی بیاندازیم، گاهاً هزاران عنوان کار انجام می‌شود، طبیعتاً این میزان کار باید در هر نقطه‌ای انقلابی را به پا کند، اما احساس می‌شود که کارها خیلی اثرگذار نیستند!

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا با اشاره به ایراد کارهای فرهنگی در کشور این است که ناظر به حرکت هجمه دشمن نیست، عنوان کرد: جهاد این است که انسان حرکت دشمن را تشخیص داده و فضای ترسیم شده دشمن را مشخص کند.

حجت الاسلام والمسلمین راجی گفت: باید بدانیم که الان نقشه دشمن چیست؟ نقشه دشمن در بحث حجاب چیست؟ با گسترش بی‌حجابی بدنبال چه چیزی است؟

وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشته باشیم که با کار خود نقشه دشمن را تکمیل نکرده، اذعان داشت: نقشه دشمن در رابطه حجاب ساقط شدن جمهوری اسلامی است.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا ادامه داد: دعوا سر بودن یا نبودن نظام اسلامی است و دشمن برای ساقط کردن آن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین راجی به جنگ ادراکی دشمن در کشور اشاره کرده و افزود: دشمنان در این جنگ یک عامل را پیدا کرده و با پردلختن به آن باعث دو قطبی شدن کشور می‌شوند.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمن نابود کردن نظام اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری، برای دشمن زن یک ابزار است.

این پژوهشگر با تاکید بر اینکه باید در هر حوزه‌ای به یک فهم جمعی برسیم، تصریح کرد: برای تشخیص دقیق نقشه دشمن، یک میانبر داشته و آن مطالعه دقیق سخنرانی‌های مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین راجی افزود: اگر کسی صحبت‌های مقام معظم رهبری را مطالعه نکند حزب‌اللهی نیست، مگر می‌شود وسط جنگ بود و سخنان فرمانده را ندانیم؟

این نویسنده یادآور شد: مهم‌ترین مشکل جامعه ما این است که از منظومه فکری مقام معظم رهبری فاصله گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در انجام کارهای فرهنگی تنها زمانی می‌توانیم موفق باشیم که ابتدا راهبردهای رهبری را بدانیم و برای انجام آن همگی باهم جبهه شویم، کاری که بسیجی‌وار توسط مردم انجام شود حتما موفقیت‌آمیز است.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208330
  • دیدگاه‌ها برای حل مشکلات کشور با منظومه فکری رهبری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.