• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

حل مشکلات واحدهای تولیدی نهاوند باهمت بسیج

  • کد خبر : 208061
  • 04 دی 1402 - 8:29
حل مشکلات واحدهای تولیدی نهاوند باهمت بسیج
فرمانده سپاه نهاوند گفت: قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا نهاوند و بسیج مهندسین صنعت و معدن نقش تسهیل‌گری و مانع زدایی از واحدهای تولیدی شهرستان و برگرداندن آن‌ها به چرخه تولید را دارد.

علی مختاری در حاشیه جلسه قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: در راستای رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی نهاوند جلسه قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این جلسه حل مشکلات چند واحد تولیدی شهرک صنعتی موردبررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ و مصوب شد که با اجراشدن آن‌ها شاهد رونق تولید در این واحدها خواهیم بود.
مختاری بابیان اینکه دومین جلسه این قرارگاه است که در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: مأموریت این قرارگاه تسهیلگری و مانع زدایی از واحدهای تولیدی و برگرداندن آن‌ها به چرخه اقتصادی است.
وی ادامه داد: اولین جلسه قرارگاه در تیرماه برگزار شد که از ۲۴ واحد تولیدی بازدید شد و مشکل ۱۲ واحد مطرح و خوشبختانه مشکل ۹ واحد تولیدی حل‌شده است.
فرمانده سپاه نهاوند افزود: مشکل سه واحد تولیدی باقی‌مانده نیز در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه هرچه سریع‌تر برطرف شود.
وی بیان داشت: امروز دومین جلسه این قرارگاه برگزار شد که ۱۶ واحد تولیدی توسط بسیج مهندسین صنعت بازدید شدند و مشکلات آن‌ها احصا و در این جلسه مطرح و بررسی و راه‌حل‌های لازم ارائه شد.
مختاری گفت: از این واحدهایی که عارضه‌یابی شدند مشکل پنج واحد قابل‌طرح در قرارگاه بود و متصدیان این واحدها نیز در جلسه حاضر شدند و مشکلات واحدهای خود را بیان کردند.
فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: این قرارگاه نقش تسهیلگری برای رفع موانع تولیدی با کمک دستگاه‌های مختلف را دارد تا زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و رونق تولید شود.
وی افزود: خوشبختانه مصوبات اجراشده در این قرارگاه در شهرستان از میانگین کشوری بالاتر است که نشان‌دهنده تعامل و پیگیری دستگاه‌های شهرستان است.
مشکلات سرمایه در گردش، مالیات و تأمین اجتماعی، استمهال بدهی به بانک‌ها، بازار فروش و تأمین مواد اولیه ازجمله مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان است.
احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل تولیدی باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود.
طبق گفته مسئولان استانی؛ بیش از ۱۱۷۰ واحد صنعتی در استان همدان فعالیت دارد که در دولت سیزدهم رشد ۱۴ درصدی صدور پروانه واحدهای تولیدی جدید را شاهد هستیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208061
  • دیدگاه‌ها برای حل مشکلات واحدهای تولیدی نهاوند باهمت بسیج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.