• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

حق رشد، شیوه درآمدزایی مناسب

  • کد خبر : 174458
  • 14 دی 1401 - 12:04
حق رشد، شیوه درآمدزایی مناسب

قائم مقام باشگاه پاس همدان نیز گفت: قانون پرداخت حق رشد به باشگاه‌های سازنده فوتبال در آیین نامه نقل و انتقالات پیش بینی شده و از فصل جاری با تایید سازمان لیگ از سال ۹۶ به مرحله اجرا گذاشته شد. به گزارش عصر همدان؛ سیدمحمد رضوی پور با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از بازیکنان […]

قائم مقام باشگاه پاس همدان نیز گفت: قانون پرداخت حق رشد به باشگاه‌های سازنده فوتبال در آیین نامه نقل و انتقالات پیش بینی شده و از فصل جاری با تایید سازمان لیگ از سال ۹۶ به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش عصر همدان؛ سیدمحمد رضوی پور با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از بازیکنان پاس در صف اول فوتبال کشور در دیگر باشگاه‌ها فعالیت حرفه‌ای دارند اما در این سال‌ها در دریافت حق رشد این بازیکنان کوتاهی شده است، اظهار داشت: در آیین نامه ۲۲ و ۲۴ فدراسیون به وضوح به حق رشد اشاره شده که درآمد خوبی را برای باشگاه‌های سازنده ایجاد کرده است اما جای تعجب است که این موضوع مهم در باشگاه پاس نادیده گرفته شده است.

وی اضافه کرد: دریافت حق رشد مستلزم حضور و فعالیت بازیکن در تیم‌های آکادمی باشگاه است در حالیکه طی سال‌های گذشته آکادمی پاس با وجود زحمات مربیان و شناسایی بازیکنان مستعد، دوام لازم را نداشته و به معنای واقعی نابود شده بود.

قائم مقام باشگاه پاس ادامه داد: براین اساس ایجاد آکادمی باشگاه پاس یکی از مهمترین اقدام‌های صورت گرفته مدیریتی بود و فریدون محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که سابقه همکاری با چند باشگاه مطرح کشور را دارد، به عنوان مدیر آکادمی پاس منصوب شد.

رضوی پور اظهار داشت: محمدی در آکادمی باشگاه پاس و چیدمان کادر فنی رده‌های سنی پایه اختیار تام دارد.

وی بیان کرد: آکادمی باشگاه پاس فقط مختص استان همدان نیست بلکه هدف ما شناسایی استعدادهای فوتبال شهرهای مختلف کشور است و براین اساس توجه جدی به رده‌های سنی پایه داریم.

وی افزود: به زودی در ۷۰ شهر کشور نسبت به راه‌اندازی نمایندگی آکادمی فوتبال باشگاه پاس اقدام خواهیم کرد ضمن اینکه هفته گذشته طی جلسه‌ای با آکادمی “فورستر لوون” ایالت براندنبورگ آلمان تفاهم نامه همکاری منعقد کردیم.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای همکاری دوجانبه پیرامون انتقال تجربه و مسایل فرهنگی و آموزشی بین ۲ باشگاه است و به زودی عملیاتی خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پاس با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل بهزیستی همدان گفت: در راستای انعقاد این تفاهم نامه، زمینه اشتغال ۴۰ زن سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی این استان در باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس همدان فراهم شد.

رضوی پور بیان کرد: طرح‌های مختلفی در قالب بنگاه‌های زودبازده اقتصادی را تدوین کرده‌ایم که با حمایت مسئولان اجرایی استان همدان می‌توانند بنام باشگاه پاس اجرایی کنیم و تمامی فعالیت‌ها شفاف و قابل ارایه گزارش به مسئولان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174458
  • دیدگاه‌ها برای حق رشد، شیوه درآمدزایی مناسب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.