• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

حضور پرشور سلیمانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان همدان

  • کد خبر : 48470
  • 22 بهمن 1398 - 12:32
حضور پرشور سلیمانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان همدان

مردم استان همدان همزمان با چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور در خیابان ها فجری سلیمانی رقم زدند به گزارش عصر همدان؛ مردم  دارالمومنین همدان امروز همزمان با فرارسیدن چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی […]

مردم استان همدان همزمان با چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور در خیابان ها فجری سلیمانی رقم زدند

به گزارش عصر همدان؛ مردم  دارالمومنین همدان امروز همزمان با فرارسیدن چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با حضور در خیابان ها و در دست داشتن تصاویری از سردار  یاد وی را گرامی داشتند و فجری سلیمانی رقم زدند.

همدان

بهار

مردم شهر  بهار چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب را در حالی جشن گرفتند که این روز با چهلمین روز شهادت سردار دلها مقارن بود.

مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خود را به شهدای انقلاب و سردار سلیمانی نشان دادند.

تویسرکان

مردم ولایتمدار تویسرکان به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند و با بیعتی مجدد با آرمان‌های امام خمینی(ره) بر استمرار و تداوم راه شهدا تأکید کردند.

نهاوند

مردم قهرمان نهاوند امروز با تصاویری از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و عشق و ارادت خود را به حاج قاسم نشان دادند.

ملایر

مردم ملایر امروز علاوه بر حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عکس های حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند و فجر سلیمانی امسال را ویژه تر کرده بود.

قهاوند

به دلیل مقارن شدن چهل و یکمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم با در دست داشتن تصاویر شهید سلیمانی ضمن شعار مرگ بر آمریکا، بر استمرار یاد و نام و راه این شهید جبهه مقاومت تاکید کردند.

رزن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانهای رزن و درگزین با حضور و شکوهی خاص و کم نظیر برگزار شد. مردم این شهر با در دست داشتن تصاویر شهید سلیمانی یاد و راه این شهید جبهه مقاومت را گرامی داشتند.

کبودراهنگ

امروز مردم غیور و انقلابی شهرستان کبودراهنگ  بار دیگر اتحاد در برابر دشمنان را فریاد زدند و با شعار” منم یه ایرانیم سردار سلیمانی ام” به استکبار جهانی ثابت کردند که خون سردار سلیمانی زمین نخواهد ماند و با خلق حماسه ای دیگر با عنوان فجر سلیمانی سیلی دیگری به صورت آمریکا و مستکبرین عالم زدند.

اسدآباد

راهپیمایی ۲۲بهمن همزمان با چهلم شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود و مردم شعار «در بهار آزادی جای سردار خالی سر دادند» و یاد وخاطرش را با در دست داشتن عکس او گرامی داشتند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48470
  • دیدگاه‌ها برای حضور پرشور سلیمانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.