• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

حضور نماینده معین در همه محافل بهار، به غیر از فرمانداری!

  • کد خبر : 83105
  • 18 شهریور 1399 - 10:32
حضور نماینده معین در همه محافل بهار، به غیر از فرمانداری!

پس از اما و اگرهایی در خصوص تعیین نماینده معین شهرستان بهار، سرانجام در روزهای آخر مرداد ماه به طور رسمی حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین به عنوان نماینده معین شهرستان بهار معرفی شد. به گزارش عصر همدان، فلاحی چند روز پس از انتصابش که مصادف با ایام عزاداری ماه […]

پس از اما و اگرهایی در خصوص تعیین نماینده معین شهرستان بهار، سرانجام در روزهای آخر مرداد ماه به طور رسمی حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین به عنوان نماینده معین شهرستان بهار معرفی شد.

به گزارش عصر همدان، فلاحی چند روز پس از انتصابش که مصادف با ایام عزاداری ماه محرم بود در شهرستان بهار حضور یافت و در ابتدا به زیارت مرقد مطهر آیت الله بهاری نائل آمد سپس در بین اقشار مختلف اعم از حوزه علمیه، مساجد و هیئت های مذهبی، شورای شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران قرار گرفت و به بررسی مسائل و مشکلات مردم در شهرهای مختلف پرداخت.

در این دیدارها احصای مشکلات به دو صورت بلند مدت و کوتاه مدت دیده می شد که قطعا با توجه به دوران کوتاه یک ساله نمایندگی فلاحی به عنوان نماینده معین شهرستان امری طبیعی است.

در اولین اقدام فلاحی در پیگیری مشکلات شهرستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان در شهرستان حضور یافت و درباره زیرگذر ابتدای دینارآباد واقع در مسیر راه آهن توضیحاتی ارائه داد.

فلاحی در این باره طبق سخنان مدیرکل راه و شهرسازی قول آسفالت این مسیر را تا چند روز آینده و تردد قطار را تا قبل عید سال بعد داد و گفت: مردم ما می توانند امیدوار باشند که اولین سفر خود به مشهد را تا قبل از عید سال نو، از این مکان داشته باشند.

نکته جالب توجه اینجاست با اینکه هم اکنون بیش از ۲۰ روز از انتصاب فلاحی به عنوان نماینده معین می گذرد، وی با وجودیکه به همه محافل و شهرها سر زده، هنوز در فرمانداری شهرستان و در بین روسای ادارات دولتی قرار نگرفته و فرماندار نیز در هیچ یک از این دیدارها فلاحی را همراهی نکرده است.

با توجه به گفته فلاحی در روزهای اول حضورش در بهار، گویا وی قصد دارد ابتدا به احصای مسائل و مشکلات مردم منطقه بپردازد و سپس با علم کامل بر آن به سراغ مقامات اجرایی شهرستان رفته و بازخواستشان کند، کما اینکه وی در سخنانش اظهار داشته بود: جلسات بعدی ما گزارش گیری از مسئولان و ادارات در مورد بودجه و هزینه کردهاست، مسئولان باید گزارش کامل از بودجه اختصاص یافته و هزینه کرد خود به ما ارائه دهند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=83105
  • دیدگاه‌ها برای حضور نماینده معین در همه محافل بهار، به غیر از فرمانداری! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.