• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

حضور آیت الله رئیسی زمینه ساز بروز استعدادهای جوانان / رقیب وی فساد و ناکارآمدی است

  • کد خبر : 114876
  • 02 خرداد 1400 - 14:49
حضور آیت الله رئیسی زمینه ساز بروز استعدادهای جوانان / رقیب وی فساد و ناکارآمدی است

علی امامی گفت: حضور ایت الله رئیسی در انتخابات علاوه بر آنکه می تواند کشور را از بحران فعلی حاصل دولت اصلاحات نجات دهد، میتواند زمینه را برای پیشرفت و تجلی استعدادهای جوانان فراهم کند. علی امامی، کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به حضور ایت الله رئیسی در رقابت […]

علی امامی گفت: حضور ایت الله رئیسی در انتخابات علاوه بر آنکه می تواند کشور را از بحران فعلی حاصل دولت اصلاحات نجات دهد، میتواند زمینه را برای پیشرفت و تجلی استعدادهای جوانان فراهم کند.

علی امامی، کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به حضور ایت الله رئیسی در رقابت های انتخاباتی گفت: رویکرد آیت الله رئیسی در قوه قضائیه نگاه مردم نسبت به این نهاد مهم و اساسی را بهبود داد.

وی اظهار داشت: در زمان قبل از حضور وی نگاه مردم به قوه قضائیه آنچنان مثبت نبود، اما سرعت و دقت وی و منصوبینشان در برخورد و رسیدگی به پرونده های فساد باعث امیدواری مردم به این نهاد شد.

امامی افزود: نکته جالب و مهم آنجا است که در برخورد با فساد در داخل مجموعه قوه قضائیه هم این اتفاق رخ داد و باعث دلگرمی مردم به عزم جدی آیت الله رئیسی به برخورد با پدیده فساد درون و بیرون از قوه قضائیه شد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، تاکید ویژه آیت الله رئیسی بر اجرای عدالت در مجموعه تحت امرشان و مشاهده عینی و لمس این مهم توسط مردم باعث شد جایگاه قوه قضائیه بار دیگر به عنوان نهادی که حق را میستاند دیده شود.

این کارشناس مسایل سیاسی به دیگر اقدام وی در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در دوران تحت مدیریت وی شاهد بهبود وضعیت کسب و کارها و احیای کارخانه جات بودیم.

وی افزود: کسانی که روزی مردم را از آیت الله رئیسی می ترساندند امروز باید شرمنده باشند چرا که او با اقدامات به جا و دقیقش کسب و کار های بسیاری را نجات داد و باعث دلخوشی مردم و آرامش خانواده های آنها شد.

امامی بیان کرد: این فقط محدود به قوه قضائیه نیست چون آیت الله رئیسی در هر منصب و مسئولیتی که بوده اند، باعث خیرات و برکت برای مردم شده اند.

وی ادامه داد: نمونه ای از این رخداد را می توان در دوران مدیریت وی در آستان قدس رضوی مشاهده کرد؛ از کاهش شرکت های زیان ده آستان قدس تا بهبود فرایند های مدیریتی و اداری در این مجموعه مهم تا ارائه خدمات به زائرین و مردم ایران اسلامی، حرکت وی در تسهیل زیارت امام رضا و ارائه کمک و امکانات به مردم دوستدار امام رضا(ع) زمینه عدالت را فراهم کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: به طور کلی میتوان بیان کرد وی در هر مجموعه ای که بوده اند با فساد برخورده کرده اند و جوانان را به کار گرفته اند و منجر به بهترین خروجی در دوران مدیریتشان شده اند.

وی ادامه داد: در واقع عملکرد وی به معنای واقعی کلمه نشان می دهد که چرا ایشان رقیب خود را فساد و ناکارآمدی می داند چرا که او هم در برخورد با فساد و هم در ارائه بهترین عملکرد، شاخص بوده است.

امامی افزود: همین اقدامات ملموس و مشهود وی بود که علی رغم تخریب های بی شمار دولت مستقر علیه وی، مردم کمپین های بسیار ایجاد کردند و از آیت الله رئیسی دعوت کردند تا در انتخابات حاضر شوند و البته وی هم به دعوت خیل عظیم مردم لبیک گفتند.

وی اظهار داشت: به طور کل می توان گفت که حضور وی علاوه بر آنکه می تواند کشور را از بحران فعلی حاصل دولت اصلاحات نجات دهد، میتواند زمینه را برای پیشرفت و تجلی استعدادهای جوانان فراهم آورد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=114876
  • دیدگاه‌ها برای حضور آیت الله رئیسی زمینه ساز بروز استعدادهای جوانان / رقیب وی فساد و ناکارآمدی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.