• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

حذف دفترچه های کاغذی بیمه به نفع بیماران است

  • کد خبر : 91262
  • 15 آبان 1399 - 8:52
حذف دفترچه های کاغذی بیمه به نفع بیماران است

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر منصوری حذف دفترچه‌های بیمه سلامت و اجرای طرح نسخ الکترونیک را مهم دانست و افزود: این مسئله به نفع بیماران، داروخانه‌ها و پزشکان است. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری، امام جمعه شهرستان رزن با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند کاری صورت گیرد که […]

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر منصوری حذف دفترچه‌های بیمه سلامت و اجرای طرح نسخ الکترونیک را مهم دانست و افزود: این مسئله به نفع بیماران، داروخانه‌ها و پزشکان است.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری، امام جمعه شهرستان رزن با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند کاری صورت گیرد که خانواده‌ای که دارای بیمار است جز دغدغه بیمارداری دغدغه دیگری نداشته باشد، گفت: بیمه سلامت در توجه به خانواده‌های بی‌بضاعت در این مسیر گام مهمی برداشته است.

امام جمعه شهرستان رزن حذف دفترچه‌های بیمه سلامت و اجرای طرح نسخ الکترونیک را مهم دانست و افزود: این مسئله به نفع بیماران، داروخانه‌ها و پزشکان است.

وی با تاکید به اینکه اجرای طرح نسخ الکترونیک جلوی بسیاری از سوء استفاده‌ها را می‌گیرد گفت: برخی متاسفانه از دفترچه‌های چاپ شده که به منزله چک سفید است، مدام برای دیگران استفاده می‌کنند و این طرح می‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه هر کاری از عهده ما برآید در اجرای طرح نسخ الکترونیک دریغ نخواهیم کرد گفت: قطعا مردم نیز از این طرح استقبال خواهند کرد چرا که دیگر مرحله تعویض دفترچه‌ها و مشکلات مراجعه به مراکز و… نخواهد بود. نهاد نماز جمعه رزن دعوت می‌کند که همه به ویژه داروخانه‌ها و پزشکان به این طرح بپیوندند و امیدواریم با همکاری همه جانبه شاهد ریشه‌کنی فضای کرونایی نیز باشیم تا نمازجمعه‌ها بار دیگر برگزار و ما به این مسائل بیشتر بپردازیم.

امام جمعه شهرستان رزن نسبت به طرح استحقاق‌سنجی بیمه سلامت گفت: در خصوص بیمه موضوع هزینه مطرح نیست و سرمایه‌گذاری است؛ در حال حاضر خانواده‌هایی که بیمه ندارند بزرگترین دغدغه را دارند به ویژه اینکه امروزه بیماری‌های ویروسی گریبان‌گیر است و هزینه‌های زیادی را به بار می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مبلغی برای حق بیمه سرمایه‌گذاری خانواده‌هاست عنوان کرد: در این راستا می‌طلبد وزارت بهداشت طرح‌های خوبی را هم  اجرا کند که البته نسبت به اجرای بیمه سلامت همگانی بزرگترین موفقیت را داشته است .

منصوری با تاکید به اینکه امیدواریم چنین طرح‌هایی اجرا و هیچ خانواده‌ای بدون بیمه نباشد گفت: سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیز می‌توانند در این زمینه کمک کنند و در شناسایی افراد بی بضاعت به بیمه سلامت کمک کنند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91262
  • دیدگاه‌ها برای حذف دفترچه های کاغذی بیمه به نفع بیماران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.