• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

حدود ۱۸ درصد مردم بهار واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

  • کد خبر : 147412
  • 23 اسفند 1400 - 9:56
حدود ۱۸ درصد مردم بهار واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

علیرضا مرادی اظهار کرد: کل واکسن تزریق شده در سطح شهرستان بهار برای جمعیت بالای ۵ سال ۲۰۷هزار و ۱۵۲ دوز میباشد. علیرضا مرادی، کارشناس مسئول مبارزه با بیماری های شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تا کنون حدود ۱۸ درصد مردم شهرستان بهار (افراد بالای ۵ سال)  واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند. […]

علیرضا مرادی اظهار کرد: کل واکسن تزریق شده در سطح شهرستان بهار برای جمعیت بالای ۵ سال ۲۰۷هزار و ۱۵۲ دوز میباشد.

علیرضا مرادی، کارشناس مسئول مبارزه با بیماری های شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: تا کنون حدود ۱۸ درصد مردم شهرستان بهار (افراد بالای ۵ سال)  واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند.

علیرضا مرادی اظهار کرد: از این تعداد ۱۰درصد(۹۲۹۵ نفر) افراد بالای ۱۸ سال، ۵درصد( ۱۲۹۵ نفر)  افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله و۷۷درصد( ۱۰۵۰۴ نفر) افراد ۵ تا ۱۲ ساله تا کنون واکسن دریافت ننموده اند.

مرادی همچنین تصریح کرد: کل واکسن تزریق شده در سطح شهرستان بهار برای جمعیت بالای ۵ سال ۲۰۷هزار و ۱۵۲ دوز میباشد،

که از این تعداد ۹۱هزار و ۹۸۲ نفر دوز اول، ۸۰هزار و ۸۹۳ نفر دوز دوم و ۳۴هزار و۲۷۷ نفر دوز سوم را تزریق کرده اند.

وی نیز با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن گفت:  ۹۰ درصد افرادی که در این سویه بستری می شوند واکسن تزریق نکرده‌اند و افراد واکسن زده به نوع خفیف این بیماری مبتلا میشوند و سویه امیکرون کودکان و افراد واکسن نزده را بیشتر درگیر می‌کند به همین جهت از همشهریان درخواست داریم به اعضای خانواده ؛ اقوام و دوستان خود اطلاع رسانی کنند تا فرصت زمان تزریق واکسن کرونا را از دست ندهند، شاید فردا دیر باشد.

کارشناس مسئول مبارزه با بیماریهای شهرستان بهار نیز اذعان کرد:  رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون عدم حضور در اماکن سربسته، اجتماعات خانوادگی و مهمانی ها،  رعایت فاصله‌ اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان توصیه اصلی ماست که استفاده از ماسک اهمیت بسیار زیادتری دارد.‌

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147412
  • دیدگاه‌ها برای حدود ۱۸ درصد مردم بهار واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.