• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

جودوکار بهاری نایب قهرمان مسابقات المپیاد بسیج شد

  • کد خبر : 17281
  • 06 شهریور 1398 - 19:09
جودوکار بهاری نایب قهرمان مسابقات المپیاد بسیج شد

جودوکار بهاری موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در المپیاد ورزشی بسیج در سمنان شد   به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا باباخانی ابد در وزن ۸۱ کیلو گرم جودو در المپیاد ورزشی بسیج کشور مقام نایب قهرمانی وزن خود را بدست آورد. این مسابقات به میزبانی استان سمنان (شهر دامغان) برگزار شد. در بازگشت این‌ […]

جودوکار بهاری موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در المپیاد ورزشی بسیج در سمنان شد

 

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا باباخانی ابد در وزن ۸۱ کیلو گرم جودو در المپیاد ورزشی بسیج کشور مقام نایب قهرمانی وزن خود را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی استان سمنان (شهر دامغان) برگزار شد.

در بازگشت این‌ ورزشکار بهاری مسئولین ورزش دوست شهرستان در منزل این ورزشکار از او تجلیل کردند.

در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه بهار، ریاست اداره ورزش و جوانان، فرمانده حوزه امام صادق بهار، مسئول ورزش سپاه شهرستان و رئیس هیئت جودو شهرستان حضور داشتند.

جمال لطیفی، رئیس اداره ورزش شهرستان در این دیدار گفت: تجلیل از ورزشکاران شهرستان بهار یکی از حمایت های این اداره میباشد و با این تجلیل ها امید برای روزهای بهتر در ورزش را تقویت میکند.

وی گفت: قهرمانان ما باید با استعانت از خداوند منان ضمن تلاش و کوشش مستمر و احترام به پدرو مادر و مربیان خود، دچار غرور کاذب نگردند.

مهدی هندی، فرمانده سپاه ناحیه بهار همچنین اظهار داشت: سپاه پاسداران شهرستان بهار از تمام استعدادهای ورزشی زیر مجموعه بسیج در تمام رشته ها حمایت خواهد کرد.

مجید چراغی، مسئول تربیت بدنی سپاه و ریاست هیئت انجمن های ورزشی شهرستان بهار در این دیدار اعلام کرد: تعامل بسیار خوبی بین ورزش سپاه و اداره ورزش و جوانان وجود دارد و این باعث رونق در ورزش شهرستان خواهد شد .

چراغی در حاشیه این دیدار از برگزاری یک دوره مسابقه دارت به مناسبت هفته بزرگ داشت دفاع مقدس در این هفته خبر داد و گفت: این مسابقه بین نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در یکی از حوزه های مقاومت در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17281
  • دیدگاه‌ها برای جودوکار بهاری نایب قهرمان مسابقات المپیاد بسیج شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.