• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
5
فرماندار نهاوند:

جوانی جمعیت از اولویت‌های دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 209152
  • 21 دی 1402 - 9:26
جوانی جمعیت از اولویت‌های دولت سیزدهم است
فرماندار نهاوند گفت: بحث ساماندهی جوانان و جوانی جمعیت از اولویت‌های دولت سیزدهم است و باید از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، ضرغام احمدوند در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: کمبودهای حوزهٔ جوانان در کمیته‌های مختلف بررسی و سپس نتیجهٔ آن در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح و مصوب شود.

وی اظهار داشت: داشتن این نیروی انسانی جوان و پویا یک نعمت است که باید موردتوجه باشد؛ همچنین از اولویت‌های دولت سیزدهم بحث جوانان و جوانی جمعیت است.

فرماندار نهاوند افزود: یکی از کارهای خوبی که در شهرستان رخ داد طرح غربالگری دیابت و فشارخون است، اما نگرانی که پیش‌آمده درصد قابل‌توجه جوانانی است که به دیابت، فشارخون و چاقی و اضافه‌وزن دچار هستند و باید این مشکلات بررسی و برطرف شوند.

احمدوند به آسیب‌های اجتماعی در حوزهٔ آموزش‌وپرورش اشاره کرد و بیان داشت: از زمانی که یک فرد دانش‌آموز است باید مشکلاتش بررسی‌شده تا آینده فردی مؤثر و تأثیرگذار برای جامعه باشد.

وی با اثر مخرب آسیب‌های اجتماعی بر افراد و خانواده گفت: تا زمانی که یک طلاق در شهرستان اتفاق می‌افتد باید نگران بود.

فرماندار نهاوند در ادامه در بحث مسکن جوانان اظهار داشت: با توجه به تعداد متقاضیان مسکن جوانان پیگیر هستیم که این مشکل جوانان نیز برطرف شود.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به بانک‌ها بیان داشت: اعتبارات ما در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزند آوری و جوانی جمعیت کافی نیست اما بانک‌ها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با ادارات و مردم داشته باشند.

احمدوند با اشاره به اینکه باید از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده شود، گفت: جوانان ما در حوزه‌های مختلف حضور دارند و این دیدگاه که جوانان باید حتماً پشت‌میزنشین باشند درست نیست و باید این دیدگاه عوض شود و از همهٔ ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در شهرستان اظهار داشت: پروژه‌های روی زمین‌ماندهٔ شهرستان در حال پیشرفت هستند و به‌زودی به چرخهٔ ورزش نیز افزوده خواهند شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209152
  • دیدگاه‌ها برای جوانی جمعیت از اولویت‌های دولت سیزدهم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.