• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
4
استاد دانشگاه‌های استان همدان:

جهاد تبیین چهره ناپاک منافقین را رسوا خواهد کرد

  • کد خبر : 187325
  • 28 خرداد 1402 - 13:08
جهاد تبیین چهره ناپاک منافقین را رسوا خواهد کرد
استاد دانشگاه استان همدان گفت:جهاد تبیین باعث رسوایی رسانه های معاند در تطهیر منافقین خون خوار خواهد شد.

به گزارش عصر همدان سعید نظری استاد دانشگاه های استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به جنایات منافقین در طول تاریخ کشور گفت:منافقین کسانی هستند که هم وطنان و همشهریان مارو به جرم داشتن محاسن و عکس امام به شهادت می رساندند.

وی با اشاره به نقش منافقین در جای جای برگ های تاریخ ایران افزود: در تاریخ جنایت ها و قتل عام مردم ایران نام زنان و کودکانی وجود دارد که بدون هیچگونه پیشینه سیاسی، قربانی ترورهای منافقین شده‌اند.

نظری با بیان برخی از جنایت های سازمان منافقین ادامه داد: به شهادت رساندن زوار بی‌گناه در حرم امام رضا(ع)، کشتار مردم بی‌گناه در تهران، شیراز، اهواز، قم، اصفهان، مازندران، همدان، گیلان، سمنان، تبریز، کردستان و … تنها بخشی از کارنامه سیاه منافقین در کشتار مردم بی گناه ایران است.

استاد دانشگاه های استان همدان با انتقاد از رسانه های معاند در تطهیر چهره منافقین بیان کرد: کسانی که سر جوانان بی گناه این کشور را می بریدند و کسانی که شکنجه گرهای اسرای ایرانی در اردوگاه های عراق بودند چگونه می توان چهره داعش گونه آن ها را تطهیر کرد.

سعید نظری ۲۸ خرداد سال ۶۰ را روز رسوایی منافقین دانست و و عنوان کرد: ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۰ آغاز جنایت های علنی منافقین و رسوا شدن چهره واقعی آن ها در ایران بود به طوری که دشمنی های این گروه خون خوار از آن تاریخ با ملت ایران شروع شد.

استاد دانشگاه های همدان با اشاره به برخی عملیات های منافقین علیه مردم ایران اضافه کرد: عملیات آفتاب در هشتمین روز فروردین سال ۶۷،عملیات چلچراغ در ۲۸ خرداد سال ۶۷ و عملیات فروغ جاویدان در سوم مرداد سال ۶۷ از عملیات های نظامی بود که منافقین علیه این کشور انجام دادند.

وی با درخواست از جوانان جامعه افزود:کسانی می توانند در زیر علم علی زمان دوام بیاورند که در مسیر ولایت قدم برادرند و همچنین بصیرت،صبر و علم کافی نسبت به مواضع حق در جامعه داشته باشند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان  با توجه به نیاز مبرم جامعه امروز به جهاد تبیین گفت: امروز در  عرصه جنگ نرم جهاد بی‌امانی  وجود دارد که بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت تمایز ایجاد خواهد کرد.

وی افزود:با جهاد تبیین باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و نگذاریم دشمنان با شبهه افکنی در فضای مجازی و رسانه های وابسته به خود جای جلاد و شهید را عوض کنند چرا که امروز مهم ترین شیوه دشمن جعل و دروغ پردازی علیه انقلاب اسلامی است.

نظری با اشاره به اثرات جهاد تبیین گفت :جهاد تبیین چهره واقعی منافقین را رسوا خواهد کرد و امروز در عرصه جنگ نرم تفنگ ما زبان ماست و اولین الزام در جهاد تبیین علم و معرفت است.

وی در انتها جهاد تبیین در عرصه فضای مجازی را  ضروری دانست و خاطر نشان کرد: میدان اصلی نبرد دشمن علیه انقلاب اسلامی که زمینه ساز سایر توطئه ها و طراحی های خصمانه آن هاست جنگ رسانه ای و عملیات روانی است و بهترین راهکار مقابله با این عملیات ها جهاد تبیین در سطوح مختلف جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/وحید رستمی

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187325
  • دیدگاه‌ها برای جهاد تبیین چهره ناپاک منافقین را رسوا خواهد کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.