• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
مدرس حوزه و دانشگاه:

جنگ امروز، جنگ رسانه است

  • کد خبر : 201828
  • 01 آبان 1402 - 11:04
جنگ امروز، جنگ رسانه است
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه است و دشمن شایعاتش را در این محیط منتشر می‌کند.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد وحیدی، درآیین پاسداشت جنبش دانش آموزی شهدای ۳۰ مهر سال ۵۷ ، که در خانه معلم برگزار شد گفت: جریان نقشه دشمن در سال گذشته ، جریانی بود که مستقیم نوجوان‌ها را هدف قرار داده بود.

وی با بیان اینکه جنبش ۳۰ مهر توسط دانش آموزها شروع شد و پشت سر آن‌ها بازاری‌ها و بزرگترها وارد شدند گفت: درجریان انقلاب هم این اتفاق افتاد و جوان‌ها جلو تر رفتند و بزرگترها را آوردند.

این فعال حوزه و دانشگاه افزود: امام (ره) در سال ۱۳۴۲ فرمودند یاران من در گهواره‌اند، ۱۵ سال بعد امام با همان یاران نوجوان و جوانش توانست یکی از قوی‌ترین حکومت‌های منطقه که آمریکا بود را تغییردهد.

وحیدی تاکید کرد: این جریان در مورد امام زمان هم وجود دارد و اکثر یاران امام زمان از جوان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه شاید امروز اسلحه لازم نباشد، خطاب به دانش آموزان گفت: حرکتی که بچه‌های ۵۷، در ۳۰ مهر انجام دادند این بود که آن زمان لازم بود جمعیتی را به خیابان بکشانند، امروز دشمن سعی دارد صدمات جبران ناپذیری به قشر جوان وارد کند.

فعال حوزه و دانشگاه افزود: جنگ امروز،جنگ رسانه است و دشمن شایعاتش را در این محیط منتشر می‌کند.

وحیدی با اشاره بر سخنان حضرت آقا که پیچ تاریخی دنیا دارد عوض می‌شود گفت: کسی که باید ایران را به قدرت برساند شما دانش آموزان هستید.

وی در پایان گفت: با حرکات و اخباری که این روزها می‌شنویم اگر با روایت‌ها آشنا باشید این موضوع را بهتر درک می کنیم که به ظهور امام زمان(عج) نزدیک می شویم و می‌بینیم که حتی افراد غیر مسلمان هم  وارد می‌شوند و سرود «سلام بر مهدی» را می خوانند.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201828
  • دیدگاه‌ها برای جنگ امروز، جنگ رسانه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.